EXSite.pl - Portal ze wszystkim Mamy tutaj wszystko

NIE MASZ JESZCZE KONTA? ZAREJESTRUJ SIĘ ZA DARMO!   
Przypomnij hasło X

Nowe Przygody Lucky Luke'a (2001) PLDUB.DVDRip.XviD.AC3-N0B0DY / Dubbing PL

Dodał: FeeVeeR 4 Maj 2013 09:09


Nowe Przygody Lucky Luke'a (2001) PLDUB.DVDRip.XviD.AC3-N0B0DY / Dubbing PL

Nowe Przygody Lucky Luke'a (2001)
PLDUB.DVDRip.XviD.AC3-N0B0DY / Dubbing PL


Nowe Przygody Lucky Luke'a (2001) PLDUB.DVDRip.XviD.AC3-N0B0DY / Dubbing PL

OPiS

Oto samotny kowboj Lucky Luke i jego wierny ko? Wesoły Skoczek... Stający niezmiennie w obronie prawa Lucky Luke chwyta bandytów dzięki własnej pomysłowości, szybkości w posługiwaniu się rewolwerem, poczuciu humoru i oczywiście niesamowitemu szczęściu. Choć jest dwa razy szybszy od własnego cienia, w całej historii tylko dwa razy strzelał bezpośrednio do swych nieprzyjaciół. Jak zwykle musi łapać braci Daltonów, ale także zmierza się z siłami nadprzyrodzonymi np. obcymi. Luke'owi często towarzyszy także pies Rin Tin Damb o "IQ naleśnika".

iNFO O PLiKU

Format            : AVI at 1.240 Kb/s
Length            : 203 MB for 22 min. 55s 0ms

Video #0          : MPEG-4 Visual at 1.039 Kb/s
Aspect            : 704 x 528 (1.333) at 25.000 fps

Audio #0          : AC-3 at 192 Kb/s
Infos             : 2 kanały, 48,0 KHz


POBiERZ / DOWNLOAD:



SEZON 2:
Odcinek 27 - Podwójna dawka Daltonów
Uwaga! Linki nie zakodowane tylko dla zarejestrowanych użytkowników!

Nie masz konta? Zarejestruj się za darmo!
----------------
Links are not encoded only for registered users only! Plese login or register!

Odcinek 28 - Zakazany romans
Uwaga! Linki nie zakodowane tylko dla zarejestrowanych użytkowników!

Nie masz konta? Zarejestruj się za darmo!
----------------
Links are not encoded only for registered users only! Plese login or register!

Odcinek 29 - Lola Montes
Uwaga! Linki nie zakodowane tylko dla zarejestrowanych użytkowników!

Nie masz konta? Zarejestruj się za darmo!
----------------
Links are not encoded only for registered users only! Plese login or register!

Odcinek 30
Uwaga! Linki nie zakodowane tylko dla zarejestrowanych użytkowników!

Nie masz konta? Zarejestruj się za darmo!
----------------
Links are not encoded only for registered users only! Plese login or register!

Odcinek 31
Uwaga! Linki nie zakodowane tylko dla zarejestrowanych użytkowników!

Nie masz konta? Zarejestruj się za darmo!
----------------
Links are not encoded only for registered users only! Plese login or register!

Odcinek 32
Uwaga! Linki nie zakodowane tylko dla zarejestrowanych użytkowników!

Nie masz konta? Zarejestruj się za darmo!
----------------
Links are not encoded only for registered users only! Plese login or register!

Odcinek 33
Uwaga! Linki nie zakodowane tylko dla zarejestrowanych użytkowników!

Nie masz konta? Zarejestruj się za darmo!
----------------
Links are not encoded only for registered users only! Plese login or register!

Odcinek 34
Uwaga! Linki nie zakodowane tylko dla zarejestrowanych użytkowników!

Nie masz konta? Zarejestruj się za darmo!
----------------
Links are not encoded only for registered users only! Plese login or register!

Odcinek 35
Uwaga! Linki nie zakodowane tylko dla zarejestrowanych użytkowników!

Nie masz konta? Zarejestruj się za darmo!
----------------
Links are not encoded only for registered users only! Plese login or register!




- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -



POLECAM RÓWNIEŻ:

Jeźdźcy smoków / Dragons: Riders of Berk (2012)
Chip i Dale II: Kłopoty na drzewie (2005)
Nowe Przygody Lucky Luke'a (2001)
Mój Przyjaciel Smok (1995)
Dzielna pani Brisby (1982)
Kacze Opowieści: Poszukiwacze zaginionej lampy (1990)
Szalony Jack, pirat / Mad Jack the Pirate (1998)
Opowieść o dinozaurach / We're Back! A Dinosaur's Story (1993)
Miś Yogi i czarodziejski lot świerkową Gęsią (1987)
Zip i Zap - Potwory i Spółka (2005)
Tulisie. Przygoda w słonecznej krainie (2010)


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -



Użytkownik VIP

FeeVeeRUżytkownik

#1 | Dodany: 9 Marzec 2013 13:37

ok
Nie robie reuploadów!
Użytkownik VIP

WitekGórkaUżytkownik

#2 | Dodany: 10 Marzec 2013 15:19

pamiętam to jak leciało na jetix i fox kids
Użytkownik VIP

pierreqUżytkownik

#3 | Dodany: 10 Marzec 2013 17:03

człowieku !!!! wiesz ile ja tego szukałem w przyzwoitej wielkości ????? Jesteś wielki !!!! Trzymam kciuki za kolejne odcinki - jeśli je masz ;)
Użytkownik VIP

dariodjUżytkownik

#4 | Dodany: 10 Marzec 2013 18:47

Podziękował ślicznie thx
Użytkownik VIP

djmaciejUżytkownik

#5 | Dodany: 14 Marzec 2013 18:29

wow, dzieki za wstawke, kiedy beda kolejne odcinki??
Użytkownik VIP

FeeVeeRUżytkownik

#6 | Dodany: 14 Marzec 2013 19:43

djmaciej,
Co kilka dni dodaje nowe także sprawdzaj codziennie czy czasem nie dodałem ok
Nie robie reuploadów!
Użytkownik VIP

1Misiek1VIP

#7 | Dodany: 22 Marzec 2013 22:02

ok thx
Użytkownik VIP

Mufasa66Użytkownik

#8 | Dodany: 23 Marzec 2013 08:12

thx
Użytkownik VIP

RAJZIUżytkownik

#9 | Dodany: 23 Marzec 2013 10:53

Dzięki. Super wstawka!!!
Użytkownik VIP

faberek77Użytkownik

#10 | Dodany: 24 Marzec 2013 21:01

Mój syn chodzi i mowi ze jest liki liki!!! REWELACJA
Użytkownik VIP

behemot.76Użytkownik

#11 | Dodany: 27 Marzec 2013 14:31

Super wstawka. Wielkie dzieki. love
Użytkownik VIP

fussiomanUżytkownik

#12 | Dodany: 28 Marzec 2013 19:11

Dzięki !
Użytkownik VIP

abujakUżytkownik

#13 | Dodany: 2 Kwiecień 2013 20:22

Dzięki serdeczne! Dzieciaki są zachwycone!
Użytkownik VIP

sievUżytkownik

#14 | Dodany: 3 Kwiecień 2013 21:50

Ja też dziękuję i od razu pytam, nie ma ktoś przypadkiem całej serii "Kaczora Dodgersa"? Jakby ktoś miał to bardzo proszę o udostępnienie.
Użytkownik VIP

DzachoUżytkownik

#15 | Dodany: 3 Kwiecień 2013 22:56

Zawsze znajdzie sie ktos, kto marudzi, ze serwer mu nie pasuje. Qrde, fajnie by bylo, gdybys to wrzucil na jakis inny serwer ;-) Za ten moja strona multi-hostingowa kaze sobie dodatkowo placic, a za free daja tyle co kot naplakal. Fajnie sie lupie np. z Netload, Bitshare, Uploaded, nawet ze starego Rapida. Wbrew powszechnym opiniom, usuwaja nie czesciej niz z innych. Jesli na tym cos zarabiasz, to co do zarobku na wyzej wymienionych, nie mam pojecia jakie sa wyplaty. A wstawka zacna, pamietam to jeszcze z czasow, gdy w TV byly tylko 2 programy, a w nich Teleranek i 5-10-15 :-) No moze niedokladnie to, ale tez Lucky Luke w dokladnie takiej samej konwencji. Nawet jesli jestes uparty i nie wrzucisz na innego hosta, wielkie dzieki ;-) Ale poczekam, moze sie ktos zlituje.
Użytkownik VIP

mykenplUżytkownik

#16 | Dodany: 3 Kwiecień 2013 23:15

ok
Użytkownik VIP

antekoptimaUżytkownik

#17 | Dodany: 4 Kwiecień 2013 09:07

ok thx
Użytkownik VIP

CeberebekUżytkownik

#18 | Dodany: 5 Kwiecień 2013 15:21

Nowe Przygody Lucky Luke'a (2001)-PLDUB.DVDRip.XviD.AC3-N0B0DY

Przykladowe dane tech. odcinka 1:

Rozmiar pliku: 207.7 MiB (217817088 bajtów)
Czas trwania: 00:22:59.080 (1379080 ms)
Ogólne bitrate pliku: 1 264 Kbps
Format: AVI

Video FPS: 25.000
Video kodek: XviD
Video bitrate: 1 062 Kbps
Video rozdzielczość: 704x528
Video rozmiar: 175 MiB (84%)
Video proporcje obrazu: 4:3

Audio format: AC-3
Audio format wynik: Audio Coding 3
Audio bitrate: 192 Kbps
Audio liczba kanałów: 2
Audio sampling rate: 48.0 KHz
Audio resolution: 16 bits
Audio rozmiar: 31.6 MiB (15%)

Uwaga! Linki nie zakodowane tylko dla zarejestrowanych użytkowników!

Nie masz konta? Zarejestruj się za darmo!
----------------
Links are not encoded only for registered users only! Plese login or register!

Uwaga! Linki nie zakodowane tylko dla zarejestrowanych użytkowników!

Nie masz konta? Zarejestruj się za darmo!
----------------
Links are not encoded only for registered users only! Plese login or register!
Użytkownik VIP

zuska1986Użytkownik

#19 | Dodany: 28 Kwiecień 2013 12:03

mozna prosic o dalsze odcinki
Użytkownik VIP

CeberebekUżytkownik

#20 | Dodany: 7 Maj 2013 17:39

A co z 30 i 35? feel
Użytkownik VIP

jancyk76Użytkownik

#21 | Dodany: 19 Maj 2013 20:47

thx taniec
Użytkownik VIP

songojkUżytkownik

#22 | Dodany: 21 Grudzień 2013 14:22

Nowe.Przygody.Lucky.Lukea.S01-S02.PLDUB.DVDRip.XviD.AC3-N0B0DY
Wszystkie 52 odcinki

Przykładowe dane:
Rozmiar pliku: 207.7 MiB (217817088 bajtów)
Czas trwania: 00:22:59.080 (1379080 ms)
Ogólne bitrate pliku: 1 264 Kbps
Format: AVI

Video FPS: 25.000
Video kodek: XviD
Video bitrate: 1 062 Kbps
Video rozdzielczość: 704x528
Video proporcje obrazu: 4:3

Audio format: AC-3
Audio bitrate: 192 Kbps
Audio liczba kanałów: 2
Audio sampling rate: 48.0 KHz

uploaded
http://ul.to/folder/wpmsny

catshare
http://catshare.net/folder/zOSmWZqdaZny3MbR

rapidgator
http://rapidgator.net/folder/2205929/Nowe.Przygody.Lucky.Lukea.S01-S02.PLDUB.DVDRip.XviD.AC3-N0B0DY.html

turbobit
http://turbobit.net/download/folder/1530359

egofiles
http://wklej.org/id/1212604/

Informacje

Jeżeli chcesz skomentować artykuł musisz być zarejestrowany na stronie.