EXSite.pl - Portal ze wszystkim Mamy tutaj wszystko

NIE MASZ JESZCZE KONTA? ZAREJESTRUJ SIĘ ZA DARMO!   
Przypomnij hasło X

MAGBOOK – The Ultimate Guide to BlackBerry [ENG]

Dodał: Cloudx 19 Lipiec 2012 14:39


MAGBOOK – The Ultimate Guide to BlackBerry [ENG]

MAGBOOK – The Ultimate Guide to BlackBerry [ENG]

Format: PDF
Rozmiar: 23 MB
Jakość: Bardzo Dobra

This updated guide to mastering the features and functions on BlackBerry handsets is a must have buy! Featuring all the latest models and providing clear, easy-to-follow advice spanning the initial setting up of your handset right through to more advanced services, this is the only reference you’ll need to make the most of your BlackBerry. Covering everything from what a BlackBerry is and why you should buy one, to no-nonsense product reviews across the whole BlackBerry range as well as guides on software features and developing apps for the BlackBerry, this is a core guide for business and leisure users alike.


Uwaga! Linki nie zakodowane tylko dla zarejestrowanych użytkowników!

Nie masz konta? Zarejestruj się za darmo!
----------------
Links are not encoded only for registered users only! Plese login or register!

Użytkownik VIP

CloudxUploader

#1 | Dodany: 19 Lipiec 2012 14:39

ok
< -- Zobacz inne moje newsy na EXSite.pl -->

Informacje

Jeżeli chcesz skomentować artykuł musisz być zarejestrowany na stronie.