EXSite.pl - Portal ze wszystkim Mamy tutaj wszystko

NIE MASZ JESZCZE KONTA? ZAREJESTRUJ SIĘ ZA DARMO!   
Przypomnij hasło X

Adolf Hitler - Mein Kampf (Moja Walka)

Dodał: krain97 27 Listopad 2012 18:33


Adolf Hitler - Mein Kampf

Adolf Hitler - Mein Kampf (Moja Walka)



Autor: Adolf Hitler
Nazwa: Mein Kampf - Moja Walka
Wydane: Niemcy - 1925 / Polska - 1992
Format: PDF
Rozmiar: 1,2 MB




Książka Adolfa Hitlera napisana w czasie jego pobytu w więzieniu opisująca jego poglądy na temat Narodu żydowskiego czy polityki. Rozwijając ideologie narodowo-socjalistyczną.


Uwaga! Linki nie zakodowane tylko dla zarejestrowanych użytkowników!

Nie masz konta? Zarejestruj się za darmo!
----------------
Links are not encoded only for registered users only! Plese login or register!


Użytkownik VIP

kamilnorbertVIP

#1 | Dodany: 27 Listopad 2012 18:42

ok
Użytkownik VIP

spawn81Użytkownik

#2 | Dodany: 27 Listopad 2012 18:57

thx heil dla wodza!!
Uciekaj od wszystkiego co jest polityką
czy potrafisz odrzucić fałszywych idoli
anarchizm, komunizm, faszystowskie gówno
aby być sobą nie musisz mieć symboli.......skin and punk united and win!!oi oi
Użytkownik VIP

Art31Użytkownik

#3 | Dodany: 27 Listopad 2012 18:59

czy aby to nie jest zakazana książka ??
Użytkownik VIP

krain97Użytkownik

#4 | Dodany: 27 Listopad 2012 19:10

Wiedzy nigdy za wiele winked
Użytkownik VIP

spawn81Użytkownik

#5 | Dodany: 27 Listopad 2012 19:10

zakazana to powinna być biblia katolicka i koran!!wiesz!!
Uciekaj od wszystkiego co jest polityką
czy potrafisz odrzucić fałszywych idoli
anarchizm, komunizm, faszystowskie gówno
aby być sobą nie musisz mieć symboli.......skin and punk united and win!!oi oi
Użytkownik VIP

pomorze512Użytkownik

#6 | Dodany: 27 Listopad 2012 19:21

Widzę, że kontrowersyjna lektura cieszy się wyjątkowym zainteresowaniem zważywszy na liczbę stale rosnących komentarzy.
Użytkownik VIP

spawn81Użytkownik

#7 | Dodany: 27 Listopad 2012 19:26

taaa żydki lub komuchy się oburzają!!
Uciekaj od wszystkiego co jest polityką
czy potrafisz odrzucić fałszywych idoli
anarchizm, komunizm, faszystowskie gówno
aby być sobą nie musisz mieć symboli.......skin and punk united and win!!oi oi
Użytkownik VIP

sympatic34Użytkownik

#8 | Dodany: 27 Listopad 2012 19:27

Tak trzymać,bardzo ciekawy światopogląd miał Adi.
Użytkownik VIP

spawn81Użytkownik

#9 | Dodany: 27 Listopad 2012 19:30

Hitler jaki był to był,ale luknijcie teraz sami żydy sami wojny robią!!i jest oki tak,nic ich 2wojna nie nauczyła.
Uciekaj od wszystkiego co jest polityką
czy potrafisz odrzucić fałszywych idoli
anarchizm, komunizm, faszystowskie gówno
aby być sobą nie musisz mieć symboli.......skin and punk united and win!!oi oi
Użytkownik VIP

zbyszek421Użytkownik

#10 | Dodany: 27 Listopad 2012 19:30

wydana przez wydawnictwo scripta manent krosno 1992 tlumaczenie irena puchalska i piotr marszalek
Użytkownik VIP

krain97Użytkownik

#11 | Dodany: 27 Listopad 2012 19:39

Hitler zrobił co zrobił, jednak był genialnym politykiem, Niemcy za jego czasów były potęgą, podbił prawie całą Europę, od zera doszedł do władzy i trzeba przyznać, że był to jego ''sukces'' jako człowieka.
Użytkownik VIP

spawn81Użytkownik

#12 | Dodany: 27 Listopad 2012 19:45

powiedzmy ze genialnym politykiem,ale i tak więcej zbrodni na koncie miał Stalin!!,poza tym Adolf był artysta malował,jego obrazy nie cieszyły się zbytnio u żydków,wiec dal im popalić.
Uciekaj od wszystkiego co jest polityką
czy potrafisz odrzucić fałszywych idoli
anarchizm, komunizm, faszystowskie gówno
aby być sobą nie musisz mieć symboli.......skin and punk united and win!!oi oi
Użytkownik VIP

EtrichUżytkownik

#13 | Dodany: 27 Listopad 2012 20:13

To żałosne, kiedy gówniarstwo wypowiada się na temat spraw, o których nie ma bladego pojęcia.
Użytkownik VIP

spawn81Użytkownik

#14 | Dodany: 27 Listopad 2012 20:24

a ty masz pojecie??wtf
Uciekaj od wszystkiego co jest polityką
czy potrafisz odrzucić fałszywych idoli
anarchizm, komunizm, faszystowskie gówno
aby być sobą nie musisz mieć symboli.......skin and punk united and win!!oi oi
Użytkownik VIP

endekUżytkownik

#15 | Dodany: 27 Listopad 2012 20:53

"Hitler zrobił co zrobił, jednak był genialnym politykiem, Niemcy za jego czasów były potęgą, podbił prawie całą Europę, od zera doszedł do władzy i trzeba przyznać, że był to jego ''sukces'' jako człowieka."

Bzdury wypisujesz. Niemcy przez niego pogrążył się w kryzysie. Przegrał wojne i doprowadził kraj do bankructwa. Że od 1933 do 1939 ten kraj jakoś funkcjonował, nie oznacza to że był "genialnym politykiem". Wykorzystał koniunkturę i przestawił gospodarkę na zbrojenia- Stalin robił to samo. Jak długo trwało jego panowanie nad Europą? 5 lat, a później co? Ten "wielki" i "odważny" polityk bał się klęski i odpowiedzialności za swoje czyny, wiec strzelił sobie w łeb. Mężczyzny nie poznaje się po tym jak zaczyna, ale po tym jak ko?czy.
Użytkownik VIP

maddog77Użytkownik

#16 | Dodany: 27 Listopad 2012 20:59

Przeczytajcie sobie ,,Skrwawione ziemie"-Timothy Snydera.....zobaczycie że czystki etniczne to nie tylko domena niemców...Stalin robił to znacznie wcześniej i ze znacznie większym zapałem.Nie bronię Hitlera miał dobre intencje ale wyszło jak zwykle.....rzecz w tym że aparat terroru który stworzył i któremu nadał cel w pewnym momencie wymknął mu się spod kontroli...i większa część odpowiedzialności za holokaust spada na SS,SD-zwłaszcza wyższe dowództwo.
Użytkownik VIP

endekUżytkownik

#17 | Dodany: 27 Listopad 2012 21:11

Twierdzenie jakoby Hitler nic nie wiedział o holocauscie i zrzucanie winny na Himmlera i jego ludzi jest głupotą. Facet trząsł całymi Niemcami i miał niby o niczym nie wiedzieć? To, że na dokumentach z narady w Wannsee nie ma jego podpisów o niczym nie świadczy. Po drugie osoba, która stoi na czele rządu zawsze odpowiada za pracę swoich ministrów!
Użytkownik VIP

spawn81Użytkownik

#18 | Dodany: 27 Listopad 2012 21:29

maddog77,

czystki etniczne itp nawet amerykanie robili i chrześcijanie i żydzi!!,tu rozchodzi się o Adolfa książkę ze niby jest nie legalna ot to!!
Uciekaj od wszystkiego co jest polityką
czy potrafisz odrzucić fałszywych idoli
anarchizm, komunizm, faszystowskie gówno
aby być sobą nie musisz mieć symboli.......skin and punk united and win!!oi oi
Użytkownik VIP

krain97Użytkownik

#19 | Dodany: 27 Listopad 2012 22:19

endek,
http://www.obserwatorfinansowy.pl/forma/analizy/mit-gospodarczego-sukcesu-iii-rzeszy/
Przeczytaj. Źle mnie zrozumiałeś. Niemcy były potęgą za czasów ''świetności" Hitlera temu nie zaprzeczysz. Mówcą był dobrym, zaczynając od zera zdołał przyporządkowac sobie NSDAP a nastepnie dojść do władzy. Inną zupełnia sprawą był holocaust czy tez samobójstwo. Wystarczy przeczytać te książkę i dowiedzieć się co mu w tej głownie siedziało. Każdy ma jakies chore teorie.( Nie bronie go, raczej swojego zdania) Co do samobójstwa mozna go zrozumieć, pod koniec wojny był wrakiem, nie człowikiem, załamany nerwowo, wyko?czony psychicznie do tego złe wieści napływające od SSmanów, którzy tez nie wytrzymywali presji i frajerzyli. Za bardzo sie rozpisałem, pewnie to wiesz, ale żeby nie było...
Użytkownik VIP

maniek345Użytkownik

#20 | Dodany: 27 Listopad 2012 22:38

a czy przypadkiem ten "sukces gospodarczy" nie wynikał z rabunku całej podbitej Europy ????

...tak tylko do dyskusji...

a książka -- skoro wydana w Polsce -- to chyba legalna
Użytkownik VIP

endekUżytkownik

#21 | Dodany: 27 Listopad 2012 23:02

OK, zbudował silne pa?stwo, ale jakim kosztem? Ta siła jednak wystarczyła zaledwie na kilka lat egzystencji, czyli nie był dobrym strategiem. Kto przy zdrowych zmysłach toczy wojnę na dwóch frontach? Odradzano mu to, ale on nie chciał odkładać"Operacji Barbarossa" i się przejechał. Nie przewidział tez tego, że ZSRR było wielkim krajem i miało olbrzymi potencjał jeśli chodzi o możliwość pozyskanie rekruta. Mieli też gdzie się cofać, aby przegrupować siły. O samym zaś "Lebensraumie" można by rozmawiać godzinami. Uważam, ze teoria ta już opisana w "Mein Kampf" niosła w sobie treści nawołujące do eksterminacji narodów słowia?skich w tym Polaków, no bo jak inaczej można było oczyścić te ziemie z ich rdzennych mieszka?ców?

P.S. Gdzieś wcześniej padło pytanie, czy"Mein Kampf" jest pozycją zakazaną. Nie jest, gdy posiada komentarz historyczny. Kilka lat temu widziałem takie wydanie w jakiejś księgarni.
Użytkownik VIP

krain97Użytkownik

#22 | Dodany: 28 Listopad 2012 16:14

"Polacy są najbardziej inteligentnym narodem ze wszystkich, z którymi spotkali się Niemcy podczas tej wojny w Europie... Polacy według mojej opinii, oraz na podstawie obserwacji i meldunków z Generalnej Gubernii, są jedynym narodem w Europie, który łączy w sobie wysoką inteligencję z niesłychanym sprytem. Jest to najzdolniejszy naród w Europie, ponieważ żyjąc ciągle w niesłychanie trudnych warunkach politycznych, wyrobił w sobie wielki rozsądek życiowy, nigdzie niespotykany.'' Są to słowa Hitlera, wypowiedziane bodajże pod koniec wojny. Powtórze, był wrakiem człowieka i nie postępował tak jak powinien przykładem może być to, że nie uciekł z Berlina kiedy ten był juz zajmowany przez sowietów. Żeby bła jasność, nie popieram jego ideologii ani nic z tych rzeczy, książke udostepniłem ponieważ jest ciekawym materiałem historycznym, nie zakazanym w Polsce - wydana i przetłumaczona w 1992 jak to ktoś powyżej napisał.
Użytkownik VIP

endekUżytkownik

#23 | Dodany: 28 Listopad 2012 20:58

A wiesz, gdzie te słowa były opublikowane? W polskim dzienniku i nigdzie więcej. Oryginał nie został odnaleziony. Równie dobrze mogą być wytworem polskiej propagandy, aby podbudować i tak załamany po wojnie naród. Do takiego źródła należy wiec podejść krytycznie. i ostrożnie. Papier przyjmie wszystko. Jestem historykiem z wykształcenia i wydaje mi się, że trochę się na tym znam. ;)
Użytkownik VIP

krain97Użytkownik

#24 | Dodany: 28 Listopad 2012 21:46

Podobno znalezione w bunkrze list do Himmlera. Patrząc na to w ten sposób możemy uznać Mein Kampf za jedną wielka prowokację tak samo i jak i polskie tłumaczenie. Nawet bardziej!
Użytkownik VIP

endekUżytkownik

#25 | Dodany: 28 Listopad 2012 22:27

Nie wiem, czy wiesz Kolego ale "Mein Kampf" pomaga Hitlerowi napisać, siedzący z nim w celi Rudolf Hess. Szczególnie zagadnienia geopolityki, które wówczas były Hitlerowi obce. Hess zaś przyjaźnił się z jakimś profesorem, który mu wykładał swoją wizję świata. Każde źródło należy sprawdzać. Jeśli nie ma oryginalnego dokumentu, tylko krótkie jego "streszczenie" w prasie to daje to do myślenia, czy w ogóle istniał. Moim zdaniem można tak samo wierzyć temu artykułowi, jak doniesieniom ameryka?skiej prasy po wojnie, że Hitler ukrywa się w Argentynie.
Użytkownik VIP

pawel2206Użytkownik

#26 | Dodany: 28 Listopad 2012 22:53

a kto wykladal miliony dolarów na zbrojenia niemców ? no a kto zgarnoł tony złota po wojnie?
Użytkownik VIP

ZośkaUżytkownik

#27 | Dodany: 29 Listopad 2012 00:03

Niestety nie ma ikonki 'fuck off'..
sad
Szkoda gadać...
Użytkownik VIP

KORALINAGość

#28 | Dodany: 29 Listopad 2012 07:04

spawn81
Dawno już nie czytałem tak zrytych wypowiedzi. Pomyliły ci się gościu portale. Jeżeli chcesz dalej ziać jadem to nie tutaj. Tak bardzo podoba ci się ta ideologia? A wiesz może jakie były plany wobec Polaków po zako?czeniu wojny? Nie masz pojęcia nie zabieraj więc głosu. Weź swojego ojka i pierd....j się w tą swoją łysą głowę tak z 1000 razy.
Użytkownik VIP

krain97Użytkownik

#29 | Dodany: 29 Listopad 2012 15:14

endek,
Dobrze zgadzam się, może był to słaby argument, niczym nie potwierdzony, ale chodziło mi o tłumaczenie Mein Kampf. Będąc podejrzliwym można uznać tłumaczenie za błędne, dlatego żeby mieć pewność należałoby posiadać pierwowzór książki i następnie samemu ja przetłumaczyć.
Użytkownik VIP

spawn81Użytkownik

#30 | Dodany: 29 Listopad 2012 15:24

KORALINA,
hehe niemam ojka!!komunistyczna liberalno masonska swinio!!!pozatym anti anti fa!!fuck off na twoje wypowiedzi!!
Uciekaj od wszystkiego co jest polityką
czy potrafisz odrzucić fałszywych idoli
anarchizm, komunizm, faszystowskie gówno
aby być sobą nie musisz mieć symboli.......skin and punk united and win!!oi oi
Użytkownik VIP

endekUżytkownik

#31 | Dodany: 29 Listopad 2012 18:07

KORALINA i inni internetowi hejterzy! Wiecie na czym polega tolerancja i dobre wychowanie? Na tym, że wysłuchuje się kogoś i rozmawia się z nim nawet wtedy jeśli się z nim nie zgadzamy. Przedstawia się swoje opinie i argumentuje się swoje racje, po aby skłonić tą drugą stronę do przemyśle?, a może do zmiany zdania nawet.

P.S. krain97 dlatego nie lubię ebooków. Chyba, że skany autentycznej książki, bo nie ufam internetowym tłumaczeniom. ;)
Użytkownik VIP

spawn81Użytkownik

#32 | Dodany: 29 Listopad 2012 18:54

ale ta książka godna jest poczytania mimo ze to dzieło adolfa.niom!!edek mam pytanko do ciebie dobrze znasz się na historii wojny secesyjnej w stanach???
Uciekaj od wszystkiego co jest polityką
czy potrafisz odrzucić fałszywych idoli
anarchizm, komunizm, faszystowskie gówno
aby być sobą nie musisz mieć symboli.......skin and punk united and win!!oi oi
Użytkownik VIP

krain97Użytkownik

#33 | Dodany: 29 Listopad 2012 19:24

Pozostaje nam przeczytać kilka wersji :)
Użytkownik VIP

endekUżytkownik

#34 | Dodany: 29 Listopad 2012 20:39

I porównać je ze sobą, czy się różnią. ;) Najgorzej jak wszystkie pochodzą z tego samego źródła. ;) haha Może jestem z innego pokolenia niż Wy, ale wolę mieć przed sobą prawdziwą- drukowaną książkę, a nie wersje w wordzie, czy pdfie, bo im nie ufam. No chyba, że posiadają certyfikat autentyczności od wydawcy ebooków. Staroświecki jestem, jak na konserwatystę przystało. haha ;)

spawn81 odnośnie Twojego pytania. Sprawdź PW.
Użytkownik VIP

krain97Użytkownik

#35 | Dodany: 29 Listopad 2012 21:05

Szczerze mówiąc czytam tę książkę wręcz niechętnie, okropnie się to czyta, nic nie zastąpi papieru i tego zapachu farby drukarskiej :) Teraz tak po ''naszemu'' jak to ująłeś, żółwik za konserwatyzm :)
Użytkownik VIP

spawn81Użytkownik

#36 | Dodany: 29 Listopad 2012 21:15

endek dzięki,fakt książka to książka,ale jak bym chciał mieć każda która mnie interesuje to majątek bym wydal:),aa i pokolenie 81 się kłania....krain97 pozdro
Uciekaj od wszystkiego co jest polityką
czy potrafisz odrzucić fałszywych idoli
anarchizm, komunizm, faszystowskie gówno
aby być sobą nie musisz mieć symboli.......skin and punk united and win!!oi oi
Użytkownik VIP

krain97Użytkownik

#37 | Dodany: 29 Listopad 2012 21:32

Czuję się teraz za młody tutaj... źle zrobiłem dając taki nick 3 lata temu fellow A co do oryginału to jednak za książkę w dobrym stanie trzeba trochę zapłacić :)
Użytkownik VIP

KORALINAGość

#38 | Dodany: 29 Listopad 2012 21:53

krain97,
Nie mam nic do twojej wstawki. Poza tym to nie jest forum z pogaduchami. Prawda jest taka, że to dziecko, które tak ujada na innych i używa słów będących powszechnie uważane za obraźliwe nic mądrego nie wyniesie z tej pozycji. Uważam, że można przeczytać każdą książkę ale nie każda książka jest odpowiednia dla każdego. Klasycznym przykładem jest tu gościu
spawn81, mający kompletny bałagan w głowie.
Użytkownik VIP

spawn81Użytkownik

#39 | Dodany: 29 Listopad 2012 22:20

brawo
Uciekaj od wszystkiego co jest polityką
czy potrafisz odrzucić fałszywych idoli
anarchizm, komunizm, faszystowskie gówno
aby być sobą nie musisz mieć symboli.......skin and punk united and win!!oi oi
Użytkownik VIP

Dafoe0Użytkownik

#40 | Dodany: 29 Listopad 2012 22:29

W 100% rację masz krain97! Proponuję nie dyskutować z spawn81 bo osobnik za bardzo się podnieca a pojęcia o historii nie ma wcale. Myślenie samodzielne jest sztuką.
Użytkownik VIP

spawn81Użytkownik

#41 | Dodany: 30 Listopad 2012 08:37

Dafoe0,

taaa,nie mam czym i kim się podniecać wiesz,poza tym jak się wcinasz to rób to tak abyś miał nawet minimum pojęcia o co chodzi.
Uciekaj od wszystkiego co jest polityką
czy potrafisz odrzucić fałszywych idoli
anarchizm, komunizm, faszystowskie gówno
aby być sobą nie musisz mieć symboli.......skin and punk united and win!!oi oi
Użytkownik VIP

endekUżytkownik

#42 | Dodany: 30 Listopad 2012 09:35

spawn81 są jeszcze biblioteki, co nie?!
Użytkownik VIP

spawn81Użytkownik

#43 | Dodany: 30 Listopad 2012 12:07

hehe sa ale u mnie to bidulki te biblioteki.
Uciekaj od wszystkiego co jest polityką
czy potrafisz odrzucić fałszywych idoli
anarchizm, komunizm, faszystowskie gówno
aby być sobą nie musisz mieć symboli.......skin and punk united and win!!oi oi
Użytkownik VIP

krain97Użytkownik

#44 | Dodany: 1 Grudzień 2012 20:56

Szkoda, że nasza dyskusja się sko?czyła :)
Użytkownik VIP

spawn81Użytkownik

#45 | Dodany: 1 Grudzień 2012 21:24

love
Uciekaj od wszystkiego co jest polityką
czy potrafisz odrzucić fałszywych idoli
anarchizm, komunizm, faszystowskie gówno
aby być sobą nie musisz mieć symboli.......skin and punk united and win!!oi oi
Użytkownik VIP

endekUżytkownik

#46 | Dodany: 2 Grudzień 2012 23:37

Możemy dyskutować nadal, tylko temat zapodajcie. ;)
Użytkownik VIP

krain97Użytkownik

#47 | Dodany: 3 Grudzień 2012 17:07

Otóż to!
Użytkownik VIP

GrosserUżytkownik

#48 | Dodany: 3 Grudzień 2012 21:42

Zośka,

Z niektórymi nie ma co gadać, tak jak z komunistami polskimi co to pojechali do ZSRR i tam dostawali po kulce, jak się ma mentalność dogmatycznego ideologa a świat wartości niepoustawiany tylko idee się liczą, to zrozumienia z czym ma sie do czynienia bez dostania w dupę nie będzie. Faszyzm jest zakazaną ideologią i tyle, jak ktoś nie rozumie jakim złem były te nieludzkie systemy to znaczy że nie dorósł do rozmowy. A jak chce praktyki, to tzreba mu podac argumentum ad baculum, ale w realu.

pozdrowienia
Użytkownik VIP

EtrichUżytkownik

#49 | Dodany: 28 Styczeń 2015 01:07

spawn81,
1. Tak, mam.
2. Z durniami nie jestem "na ty".

Informacje

Jeżeli chcesz skomentować artykuł musisz być zarejestrowany na stronie.