EXSite.pl - Portal ze wszystkim Mamy tutaj wszystko

NIE MASZ JESZCZE KONTA? ZAREJESTRUJ SIĘ ZA DARMO!   
Przypomnij hasło X

[ONLiNE] Red Tails (2012) PLSUBBED.DVDRip.XviD-markus / Napisy PL

Dodał: markus04 2 Maj 2012 19:15


[ONLiNE] Red Tails (2012) PLSUBBED.DVDRip.XviD-markus / Napisy PL

[ONLiNE] Red Tails (2012) PLSUBBED.DVDRip.XviD-markus / Napisy PL

[ONLiNE] Red Tails (2012) PLSUBBED.DVDRip.XviD-markus / Napisy PL
czas trwania: 2 godz. 5 min.
gatunek: Dramat, Wojenny
premiera: 20 stycznia 2012 (świat)
produkcja: USA
reżyseria: Anthony Hemingway
scenariusz: Aaron McGruder, John Ridley

Obraz opowiadający prawdziwe wydarzenia z pierwszej w historii USA w pełni czarnoskórej eskadry lotniczej zwanej Tuskegee Airmen. Piloci tej eskadry w czasie II Wojny światowej wielokrotnie wsławili się swoim bohaterstwem, m.in. w walce o Monte Cassino. Znakiem rozpoznawczym eskadry były pomalowane na czerwono ogony samolotów.


Link do Filmu Online - Zapraszam!
Odczekaj 5s i oglądaj!
Uwaga! Linki nie zakodowane tylko dla zarejestrowanych użytkowników!

Nie masz konta? Zarejestruj się za darmo!
----------------
Links are not encoded only for registered users only! Plese login or register!


Jak ominąć stronę maskującą adf.ly? Nic prostszego!


Miłego Seansu :) Nie zapomnij podziękować!

Użytkownik VIP

gumis6611Użytkownik

#1 | Dodany: 2 Maj 2012 20:16

Zjebany ryj co to kurwa za serwer z ograniczenianmi kurwo na putlokera sie daje ty skurwiona cioto NIE OGLADAJCIE TEGO GÓWNA TYLKO SI? W KURICIE PAŁA JEBANA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Użytkownik VIP

nadana94Użytkownik

#2 | Dodany: 2 Maj 2012 21:09

gumis6611 widać że masz 10 lat ;/
Użytkownik VIP

turu87Użytkownik

#3 | Dodany: 2 Maj 2012 21:30

gumis6611 teraz te wszystkie obelgi skieruj w swoja strone , bo tym wlasnie jestes ;/
Użytkownik VIP

thcjfUżytkownik

#4 | Dodany: 2 Maj 2012 22:23

mam problemy z CD2 napisy mam jak w odbiciu lustrzanym twarze niebieskie ogony w samolotach zamiast czerwone to tez sa niebieskie

co to moze byc???? sad
Użytkownik VIP

Szosa90Użytkownik

#5 | Dodany: 2 Maj 2012 23:02

I WIELKI CHUJ NIE MOZNA OBEJZEC PO CO TO WZUCALES
Użytkownik VIP

rgstonUżytkownik

#6 | Dodany: 2 Maj 2012 23:42

Szosa90 zanim sie wypowiesz przeczytaj dokładnie :
Jak ominąć stronę maskującą adf.ly? Nic prostszego!
wejdź w linka niżej wszystko pisze

marcus dzieki za upa ;) u mnie wszystko ok ;)

gumis6611 twoja wypowiedz nikomu nie imponuje wręcz denerwuje ! zamiast bez sensu komentować przeczytaj dokładnie ! po kilka razy moze za którymś zatrybisz :P
http://pl.20dollars2surf.com/?ref=457396
Użytkownik VIP

iceknlUżytkownik

#7 | Dodany: 3 Maj 2012 04:24

a ja tam popieram goscia na czele listy komentarzy jak sie kurwa nie wie jak wrzucac to sie kurwa nie wrzuca poprostu chuj was szczeli za tego CD2 albo predzej wam sie baba na zadko zesra w lozku o dwonastej w nocy. ogolnie film sie zapowiada dobrze ale chuj tylko co to wrzucil wie jak sie to konczy bo kto normalny chce jakas piepszona podrobe avatara w samolocie? a ty chujku Szosa90 czytaj tez po 10 albo nawet po 100 raz\y co ludzie do ciebie pisza nielocie pierdolony i nie tlumacz sie jakimis pieprzonymi ad.fly czy waszym podrecznikiem czy tez mini pierdolona sciaga!!! jakas chujowa kopie wrzuciles cwelu i dupsko juz ci sie szykuje do rozjebki .................... zajmij sie gosciu moze szydelkowaniem a nie wrzucaniem filmow na EXSITE PZDR

sorka szosa90 z nerwow na tego konopka pierdolonego wpisal twoj nick chodzilo mi o tego Chujka przez duze "C" RGSTON
Użytkownik VIP

galaxy521Użytkownik

#8 | Dodany: 3 Maj 2012 07:30

co wy chcecie normalnie mozna oglada cdzieki za wstawke 5
Użytkownik VIP

piotr1mUżytkownik

#9 | Dodany: 3 Maj 2012 08:12

galaxy521,
CD 1 pooglądasz ale CD 2 już nie
Użytkownik VIP

galaxy521Użytkownik

#10 | Dodany: 3 Maj 2012 08:38

kurde cos jest z cd 2 napisy odwrocone twarze ja avatarze poradz cos
Użytkownik VIP

pinokio81Użytkownik

#11 | Dodany: 3 Maj 2012 08:42

[ONLiNE] Red Tails (2012) PLSUBBED.DVDRip.XviD- / Napisy PL

czas trwania: 2 godz. 5 min.
gatunek: Dramat, Wojenny
premiera: 20 stycznia 2012 (świat)
produkcja: USA
reżyseria: Anthony Hemingway
scenariusz: Aaron McGruder, John Ridley


http://dwn.so/v/DSCBC0E109
Użytkownik VIP

galaxy521Użytkownik

#12 | Dodany: 3 Maj 2012 08:45

dajcie linka na ten film na dobra wersje


dzieki pinokio piona
Użytkownik VIP

markus04VIP

#13 | Dodany: 3 Maj 2012 10:31

Nie wiem o co Wam chodzi ;] CD2 Działa poprawnie! ;]
Użytkownik VIP

markus04VIP

#14 | Dodany: 3 Maj 2012 12:13

rgston - jemu też działa poprawnie i wielu innym, nie będę drugiego uploadu robić... Sprawdźcie w innych przeglądarkach lub zróbcie update flash player'a ;]

PS. W sumie to posiadam drugi link gdzie film jest w całości, a niech strace....
http://www.putlocker.com/file/9DC2AB26D6E6345E
Użytkownik VIP

kastejUżytkownik

#15 | Dodany: 3 Maj 2012 16:01

spoko film i jakość , wszystko gra jak nalezy:)
Użytkownik VIP

rgstonUżytkownik

#16 | Dodany: 3 Maj 2012 16:17

iceknl nie rozumiem takich ludzi :( nadal że inni wstawiają filmy chociaż nie muszą ta takie TYPY człowieka potrafią wkurzyć ;/
A ja zadnym "chujkiem" nie jestem nie znasz mnie, cwany jesteś i umiesz sie tylko spinać przez pośrednictwem kompa.. To że nie umiesz czytać ze zrozumieniom to niczyja wina, mogłeś w podstawówce uważać chyba ze jej jeszcze nie sko?czyłeś :P
http://pl.20dollars2surf.com/?ref=457396
Użytkownik VIP

piotrirlUżytkownik

#17 | Dodany: 6 Grudzień 2012 03:59

Swietna wstawka thx
piotrirl

Informacje

Jeżeli chcesz skomentować artykuł musisz być zarejestrowany na stronie.