EXSite.pl - Portal ze wszystkim Mamy tutaj wszystko

NIE MASZ JESZCZE KONTA? ZAREJESTRUJ SIĘ ZA DARMO!   
Przypomnij hasło X

Superfrog (1994)

Dodał: Elziomo 8 Grudzień 2011 13:24


Superfrog (1994)


Superfrog (1994)

wymagania sprzętowe:
- PC 386 25MHz
- 2MB RAM
- VGA

Kultowa platformówka, która największą popularność zdobyła wśród użytkowników komputerów Amiga. Wcielasz się w rolę Superżaby, która pokonując kilkanaście krain musi dopaść i zniszczyć wstrętną wiedźmę.



Info:
* Pod XP i 7 gra działa
* Pod Vista nie sprawdzane


Uwaga! Linki nie zakodowane tylko dla zarejestrowanych użytkowników!

Nie masz konta? Zarejestruj się za darmo!
----------------
Links are not encoded only for registered users only! Plese login or register!

Uwaga! Linki nie zakodowane tylko dla zarejestrowanych użytkowników!

Nie masz konta? Zarejestruj się za darmo!
----------------
Links are not encoded only for registered users only! Plese login or register!

Uwaga! Linki nie zakodowane tylko dla zarejestrowanych użytkowników!

Nie masz konta? Zarejestruj się za darmo!
----------------
Links are not encoded only for registered users only! Plese login or register!

Uwaga! Linki nie zakodowane tylko dla zarejestrowanych użytkowników!

Nie masz konta? Zarejestruj się za darmo!
----------------
Links are not encoded only for registered users only! Plese login or register!



Spodobało się, kliknij w baner.

Superfrog (1994)

Użytkownik VIP

disharUżytkownik

#1 | Dodany: 8 Grudzień 2011 13:29

haha do były czasy na amidze...Jedna z moich ulubionych gier obok mortal kombat w tamtym okresie...
Intel core i7 860 3.39Ghz,16Gb ram,Radeon 5870
Użytkownik VIP

amivoytecUżytkownik

#2 | Dodany: 8 Grudzień 2011 14:07

Widzę, że gra jest w formacie .exe, także jak mniemam jest to amigowa wersja zrobiona przez zespół TheCompany [emulator winuae, gra, konfig zlepione i spakowane ładnie w jeden exec]. Amigowa wersja, głównie za sprawą modułków, ekhm, tj. muzyki bije na głowę wersję grzybową, ekhm, tj. pecetową (podobnie sprawa się ma z The Settlers). Mimo, że uploaduję gry, nie lubię nowych gier, brzydzę się nimi. Dla mnie wszystkie COD/BF/NFS/FIFA to gnioty i pełna komercha - bez urazy dla fanów (to moja subiektywna opinia). Jedynie w co gram to właśnie na swojej Amisi1200 i SuperFrog jest w pierwszej dziesiątce gier, w które można przysiąść i połamać joystick. Polecam! :-)
Użytkownik VIP

VIVO9002VIP

#3 | Dodany: 8 Grudzień 2011 14:49

Ha przeszedłem kilkadziesiąt razy na "przyjaciółce" wink
Chciałem zmienić świat. Doszedłem jed­nak do wnios­ku, że mogę je­dynie zmienić siebie.
Użytkownik VIP

DemsaldoUżytkownik

#4 | Dodany: 8 Grudzień 2011 14:51

ok
Jeśli mnie nie znasz nie oceniaj mnie...
Użytkownik VIP

tomeek5Użytkownik

#5 | Dodany: 8 Grudzień 2011 15:38

brawo
Użytkownik VIP

sigmaipiUżytkownik

#6 | Dodany: 8 Grudzień 2011 16:38

@amivoytec
Choć i ja jestem fanem Amigi a lata 90'te miło wspominam jeśli chodzi o granie to nie zgodzę się z tą komercją o której piszesz. A superfrog to nie komercja ? Wtedy też gry były komercyjne. Tak jak i dzisiaj również znajdzie się sporo dobrych gier pośród wielkiej kopy gierek beznadziejnych (głupich). O takich grach jak Skyrim, Battlefield 3, Deus Ex czy platformówka Trine pisał byś z zachwytem gdyby były wydane za czasów Twojej młodości. Po prostu inaczej się postrzega gry wydawane dzisiaj od tych wydawanych 15-20 lat temu ale głównie przez to że człowiek się starzeje i idealizuje dawne lata. Bo wtedy to nawet trawa była bardziej zielona i sło?ce jakoś fajniej świeciło ;)
Użytkownik VIP

Brad18Użytkownik

#7 | Dodany: 8 Grudzień 2011 16:55

kurcze, miałam z 8 lat jak to grałam wink Dzięki lol
Użytkownik VIP

YaGoUżytkownik

#8 | Dodany: 8 Grudzień 2011 18:28

Czyżby dubel?

Uwaga! Linki nie zakodowane tylko dla zarejestrowanych użytkowników!

Nie masz konta? Zarejestruj się za darmo!
----------------
Links are not encoded only for registered users only! Plese login or register!
Użytkownik VIP

sstachu1Użytkownik

#9 | Dodany: 8 Grudzień 2011 18:40

sigmaipi, kolego wtedy te gry byly na dyskietkach i nie byly tak porazajaco drogie.........pewnie amivoytec o to chodzilo i przyznaje mu racje.........lupalo sie w street fightery, mortale,apydie, jaguara i wiele innych za*ebistych gier.....gralem na A 500 :D
Użytkownik VIP

sigmaipiUżytkownik

#10 | Dodany: 8 Grudzień 2011 19:34

sstachu1,
Gdyby amivoytec o to chodziło to by napisał o cenach a on pisze o "gniotach".
Co do cen to gry były wtedy bardzo drogie. W 1996r zakup oryginalnego Syndicate Wars na PC to była dzisiejsza równowartość około 250zł. Przed 1993r wszystkie gry były za grosze bo wszystkie były legalnymi piratami. Dzisiaj też mamy gry za 0zł, np z exsite więc nie ma co biadolić jak to kiedyś było cudownie a dzisiaj jest żle. Przez piractwo w tamtych latach nie istniały gry spolonizowane bo nikomu nie opłacało się inwestować w tak nie dochodowy rynek więc wcale tak wspaniale nie było.
Użytkownik VIP

Mucha6630Użytkownik

#11 | Dodany: 8 Grudzień 2011 19:35

Uwaga! Linki nie zakodowane tylko dla zarejestrowanych użytkowników!

Nie masz konta? Zarejestruj się za darmo!
----------------
Links are not encoded only for registered users only! Plese login or register!
♪ A STATE OF TRANCE ♫
ıllılı.ıl.lılı
Użytkownik VIP

zona25Użytkownik

#12 | Dodany: 8 Grudzień 2011 19:41

Klasyka ok
Użytkownik VIP

amivoytecUżytkownik

#13 | Dodany: 8 Grudzień 2011 20:24

@sigmaipi
Rozumiem Cię i jak najbardziej się zgadzam, że tutaj opinia może być wypaczona z racji patrzenia przez pryzmat lat młodości. Pisząc swój subiektywny komentarz miałem to na uwadze. Przykładowo - śledzę rynek gier niskobudżetowych, tzw. "indie" - i powiem Ci, że potrafię w nowe drobne, dla nikogo nieznane tytuły grać dłuższy czas, a grając w nowe "hity" po 5 minutach mnie najzwyczajniej męczą, a czasami śmieszą [jak widzę źle przeskalowane i źle nałożone tekstury, itd.]. I nie zgodzę się z Tobą drogi sigmaipi, że Superfrog to też była komercja. Otóż Superfrog to była po prostu gra, która się bardzo udała, która wyciskała wszystkie soki z Amisi z układu AGA [graficznego] i Paula [dźwiękowego]. Nie pompowano w reklamy miliony, nie goniły nikogo terminy, nie zajmowano się tym jak teraz grami - tysiące osób na jedną grę [producenci, wydawcy, podwykonawcy sampli, itd.]. Superfroga robili zwykli ludzie, którzy się skrzyknęli na szkole wyższej i siedzieli w piwnicach, pili, lulki palili i klepali kod, itd. Kiedyś pełen oldskull, teraz pełna komercja. Myślę, że uchwyciłem teraz bardziej co miałem na myśli. Choć dałoby to się bardziej rozwinąć, to nie ma co - dużo jest wyjaśnione w książce "Bajty polskie" Bartłomieja Kluski i Mariusza Rozwadowskiego (google.com/search?q=bajty+polskie). Co do @sstachu1 - nie, tu zupełnie nie chodzi o ceny, to inna para kaloszy. ;-) Pozdrawiam!

PS. Nasunęła mi się myśl - to były gry z duszą. Tak jak Twoja mama i babcia robią obiad/ciasto - każda wkłada w to odrobinę przysłowiowego serca, które nadaje unikalny i niebia?ski smak. Tak samo było ze sprzętem komputerowym właśnie z pod marki C=. Podobnie było z samochodami. Analogicznie z muzyką. No i właśnie - tak samo z rynkiem gier. Teraz większość robi się mechanicznie, bez duszy - jak roboty. Jednak całe szczęście nie wszystko i czy to na scenie gier czy muzyki są trendy "back 2 the roots". ;-)
Użytkownik VIP

sigmaipiUżytkownik

#14 | Dodany: 8 Grudzień 2011 20:59

Że to były gry z duszą to się całkowicie zgadzam. Według mnie problem z dzisiejszymi grami to skutek komercjalizacji rynku komputerowo-konsolowego. Komercjalizacji w sensie celowanie w grupy klientów od lat 5 do lat 100. Dzisiejsze gry są w większości pisane dla mało rozgarniętych dzieciaków, ma być wizualnie atrakcyjnie oraz bardzo prosto tak aby każde "dziecko neostrady" potrafiło wymiatać po 15 minutach grania.
Gry mamy takie bo graczy mamy takich. Dostosowuje się produkt do klienta bo biznes gier to już nie jest amatorstwo grupki pasjonatów tylko gigantyczna machina do robienia gigantycznych pieniędzy, taka sama jak przemysł filmowy i muzyczny. Ale nadal pozostanę przy swoim że jednak nie można popadać w skrajności i choć jakość gier na pewno spadła to trafiają się czasami rodzynki w które przyjemnie się gra a sam fakt że gra jest dużą produkcją komercyjną nie powinno nikogo zniechęcać na starcie.
Nie ma co tworzyć elitarności tam gdzie jej nie ma, superfrog to przecież tez prosta gra dla każdego.
Użytkownik VIP

disharUżytkownik

#15 | Dodany: 9 Grudzień 2011 07:58

sigmaipi
choć jakość gier na pewno spadła

Możesz to rozwinąć? w jakim sensie?
Zmienił się rynek to i gracze się zmienili

P.S. Ciekawa dyskusja tu sie rozwineła;)
Intel core i7 860 3.39Ghz,16Gb ram,Radeon 5870
Użytkownik VIP

overbreakerUżytkownik

#16 | Dodany: 9 Grudzień 2011 09:17

boze jakie badziewie
Użytkownik VIP

BombeldinioUżytkownik

#17 | Dodany: 9 Grudzień 2011 10:31

Dla ciebie kolego badziewie a dla większości już dorosłych graczy są to gry które wywołują wspomnienia ja w tą grę grałem kiedy miałem z 9 lat i naprawdę z amigą 500 dawały gry dużo radochy
Phenom II x2 550BE 3.8GHZ 1.4V + Pentagram Karakorum
MSI 760G-P43 (FX)
6144MB DDR3 1333 MHZ
Geforce GTX 460 768 MB (675/3600@830/4500)
WD Blue AAKS 500GB/7200/16MB Cache
Sirtec HiGH POWER 500 W ( HPC-500-G12S) 80+
Użytkownik VIP

sigmaipiUżytkownik

#18 | Dodany: 9 Grudzień 2011 14:15

dishar,
Kiedyś gra musiała być tak dopracowana aby w dniu premiery była w 100% grywalna. Dzisiaj producenci mają podejście że nie opłaca się wydawać gier dopracowanych, lepiej wydać wcześniej gre w wersji beta i niech gracze którzy ją kupili testują. Po tygodniu, może miesiącu wydaje się patcha. Często tak jak w przypadku np. Skyrim gra długo po premierze i 3 patchach nadal prezentuje jakość bety a nie wersji finalnej.
Druga sprawa to jakość merytoryczna gier która obecnie jest jak już pisałem wcześniej dostosowana do przeciętnego gracza w wieku co najwyżej 12-14 lat. Najmłodsze pokolenie jest dla producentów gier najważniejsze bo i najbardziej dochodowe (CoD:MW3). Pokoleniem dzisiejszych 30 latków nikt się nie przejmuje bo stanowią mniejszość i są zbyt wymagający aby wcisnąć im chłam czyli tzw. trudny klient :)

ps. Dobrze obrazujący to filmik i artykuł :) http://www.benchmark.pl/aktualnosci/Quake_jak_wygladalaby_gra,_gdyby_powstala_w_2011_roku-37471.html

http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/Najwazniejsze_trendy_w_swiecie_gier-2892.html
Użytkownik VIP

Zbojnik2010Użytkownik

#19 | Dodany: 9 Grudzień 2011 14:41

@Bombeldinioalbo - kontynujac twoja mysl
Dla ciebie kolego badziewie a dla większości już dorosłych graczy są to gry które wywołują wspomnienia
albo orgazm lub łezke w oku:) prawda jest taka że dorastalismy z tymi grami co tymbardziej dodaje im uroku. Co do tych 2panów jestem pod wrażeniem zazwyczaj wyskakuja dzieciaki ktore sie powyklinaja i cala akcja sie konczy banami tu natomiast inteligentne wypowiedzi poparte argumentami no no no. Urzekly mnie niektore zdania. Cieszy mnie ze tacy ludzie jeszcze istnieja.

PS oboje macie racje.

http://pokazywarka.pl/3en0e1
Użytkownik VIP

disharUżytkownik

#20 | Dodany: 9 Grudzień 2011 16:04

sigmaipi masz napewno sporo racji(filmik mega ;))
Uważam jednak że w dzisiejszych czasach są ambitne produkcje pokroju Heavy rain czy uncharted...To tak na szybko ale znalazło by się więcej(szczególnie ten drugi to naprawde filmowe wręcz przeżycie)Ja jako gracz który zachwycał się kiedyś właśnie fogiem,dziś gdybym te grę dostał pewnie uwagi bym większej na nia nie zwrócił.Dlaczego?dlatego że wszystko poszło do przodu,technologia zrobiła olbrzymi postęp i w sumie nie dziwi mnie że dzieciaki dostają sprzęt za pare tyś i chcą mieć fajerwerki na ekranie.Gry kiedyś nie były lepiej dopracowane to gracze byli mniej wymagający i chyba nie do ko?ca świadomi całej dzisiejszej branży....
P.S
dziś wychodzi jakaś gra,są problemy i zaraz ludzie działaja na forach jadą po twórcach itd mają wiele możliwości wyrazić swoje niezadowolenie wtamtych czasach internet nie był tak łatwo dostępny i tym samym ludzie nie zadowoleni siedzieli cicho...

zazwyczaj wyskakuja dzieciaki ktore sie powyklinaja i cala akcja sie konczy banami

dzieciaki widząc rok produkcji 1994 +screena nawet tu nie wchodzą ;D
Intel core i7 860 3.39Ghz,16Gb ram,Radeon 5870
Użytkownik VIP

sigmaipiUżytkownik

#21 | Dodany: 9 Grudzień 2011 18:36

dishar
Gry kiedyś nie były lepiej dopracowane to gracze byli mniej wymagający

Nie przypominam sobie aby w zeszłej epoce wychodziły gry jak Skyrim gdzie w wersję bez patchy (1.0) nie da się grać bo questy są nie do wykonania a po patchu (!!!) 1.2 smoki latają do tyłu (+wiele innych nowych błędów). Nie pamiętam też gry jak Gothic 3 który w dniu premiery miał takie wymagania sprzętowe że praktycznie żaden PC tego nie był w stanie uciągnąć bez utraty płynności. Dopiero kolejne patchy poprawiały optymalizację na tyle że dało się grać. Nie znam starych gier które same z siebie zawieszały by się lub wychodziły do dosa tylko dlatego że ktoś nie wgrał niezbędnego patcha. Dzisiaj to nic niezwykłego. Grał ktoś w World od Tanks ? Gra z 2010r która pomimo kilkunastu poprawek jakie wyszły od premiery boryka się z tak poważnymi błędami jak tzw. "trafienia za 0 uszkodze?", niewidzialne czołgi, rykoszety których być nie powinno i masę innych błędów które utrudniają rozgrywkę. Co robią więc twórcy ? Wprowadzają opcję kupna (za prawdziwe pieniądze) klaksonów do czołgów ! :) Nie ważne błędy, ważne co się sprzedaje. Inny przykład, Battlefield 3. Wydali grę która miga obrazem na zielono, zawiera sporo błędów utrudniających rozgrywkę (latarki z żarówką 1000W, noktowizor jako celownik doskonały w dzie?) a do tego obcieli ją z map. Resztę map będą sprzedawać osobno jako DLC czyli za grę zapłaci się kilka razy. Tego kiedyś nie było, gra była kompletna w dniu premiery, dzisiaj dzielenie gier na kilka części i sprzedaży jednego produktu jako okrojona gra podstawowa i kilka płatnych DLC to standard.

O poziomie trudności obecnych gier to już w ogóle nie ma co dyskutować. Wystarczy oglądnąć jak to działa w BF3 http://www.youtube.com/watch?v=9RBz2eMq7ys gdzie wróg ma "sztuczną inteligencję" na poziomie gier z przed 25 lat. Bo nawet w Half Life 1 wróg umiał się wycofać, grupować, atakować bokami, strzelać w głowę, rzucać granatami. A pamięta ktoś boty z Quake czy Unreala ? Pomyślcie co by było gdyby wrzucili takiego przeciwnika do współczesnych gier FPP. Tysiące dzieci zapłakało by się że grają już całą godzinę od zakupu gry a nadal nie wymiatają. I więcej gry z tej serii by nie kupili. Dlatego lepiej wrzucić prosty skrypt (np. taki http://www.youtube.com/watch?v=9wykO-2OhOE ) do tego system z trofeami (czyt. "nic nie znaczącymi ikonkami") i niech się cieniasy radują z "sukcesów".

Wspomniałeś o Havy Rain, bardzo ciekawa gra ale bliżej jej do filmu niż do gry z powodu interaktywności która kuleje. Żeby się nie rozpisywać to polecam ten artykuł którego opinię w pełni podzielam http://polygamia.pl/Polygamia/1,96455,10589684,Co_z_ta_interaktywnoscia_.html?bo=1

ps. Pokaz współczesnej sztucznej inteligencji z Call of Duty 4 (2007r)
http://www.youtube.com/watch?v=KEO6Fg5goFI
Użytkownik VIP

disharUżytkownik

#22 | Dodany: 9 Grudzień 2011 19:05

sigmaipi ok nic dodać nic ująć... ok
Intel core i7 860 3.39Ghz,16Gb ram,Radeon 5870
Użytkownik VIP

polishsoliderUżytkownik

#23 | Dodany: 9 Grudzień 2011 21:05

chlopie wychowalem sie na tym!!!!! mistrzostwo swiatam masz nawet 10!!!!! hahahahaha zajebista wstawka!!
Użytkownik VIP

6ShadoW6Użytkownik

#24 | Dodany: 10 Grudzień 2011 07:38

Cytat: sigmaipi
dishar,Kiedyś gra musiała być tak dopracowana aby w dniu premiery była w 100% grywalna. Dzisiaj producenci mają podejście że nie opłaca się wydawać gier dopracowanych, lepiej wydać wcześniej gre w wersji beta i niech gracze którzy ją kupili testują. Po tygodniu, może miesiącu wydaje się patcha. Często tak jak w przypadku np. Skyrim gra długo po premierze i 3 patchach nadal prezentuje jakość bety a nie wersji finalnej. Druga sprawa to jakość merytoryczna gier która obecnie jest jak już pisałem wcześniej dostosowana do przeciętnego gracza w wieku co najwyżej 12-14 lat. Najmłodsze pokolenie jest dla producentów gier najważniejsze bo i najbardziej dochodowe (CoD:MW3). Pokoleniem dzisiejszych 30 latków nikt się nie przejmuje bo stanowią mniejszość i są zbyt wymagający aby wcisnąć im chłam czyli tzw. trudny klient :)ps. Dobrze obrazujący to filmik i artykuł :) http://www.benchmark.pl/aktualnosci/Quake_jak_wygladalaby_gra,_gdyby_powstala_w_2011_roku-37471.htmlhttp://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/Najwazniejsze_trendy_w_swiecie_gier-2892.html


Zgadzam się z tym co napisałeś. odnośnie nowych gier.

dishar nie zgodzę się z tobą co do tego że jak to napisałeś "Gry kiedyś nie były bardziej dopracowane tylko gracze byli mniej wymagający"
Prosty przykład Skyrim od premiery już sa 2 czy tam trzy łatki.

Stara gra jak Doom czy Hexen działały poprawnie bez łatek od A do Z
(choć jak na tamte czasy sprzętu 386 czy 486 to grafika i gry były mega wypasione a gracze nie oczekiwali grafiki jak w realnym świecie tylko wymagali wysokiej grywalności od gry i dobrej fabuły. Dzisiejsze gry są liniowe i bez polotu. Ale jak to się mawia "Z braku Laku to i Kit dobry"

I taki mały przykład gra robiona przez naprawdę wiele lat, i nie mowie tu o Skyrim a o tytule o wiele wiele starszym jakim jest Duke Nukem Forever, gra powstawała przez około 10 ~ 13 lat. Wielu starszych graczy jak ja czekało na te grę z niecierpliwością.
I nagle po zainstalowaniu i odpaleniu gra działa jak nie napisze co i gdzie.
Porównałem wiele gier odnośnie wymaga? i dziwna sprawa bo wszystkie wymagania są niesamowicie na wyrost podane. A mimo tego większość gier działa mi mimo że posiadam komputer już nie najnowszej generacji. Mógłbym nawet napisać (że co nie którzy napisali by mi że posiadam antyka)

Mając Amigę nie było takiej gry którą trzeba było łatać nie wiadomo iloma łatkami.
I jak było napisane działa na takim i takim modelu to tak faktycznie było. Przykładowa Cytadela działała chyba na wszystkich Amigach począwszy od 500 a sko?czywszy na 1200 i wyżej. (więc sorry memory)
Wszystkie gry przechodziło się bez żadnych komplikacji. A dzisiejsze gry to totalna komercja. Mało która gra po wydaniu jest w pełni sprawna, każdy z nas w nowej grze znajdzie jakiś bug.

A co do wstawki to naprawdę super oby więcej takich. Sam spędziłem wiele godzin przed tą grą mając Amigę 500 (+ 1MB) To były naprawdę czasy kiedy gry kupowało się, a nie tak jak teraz wszyscy jadą na piratach (ja też :) )
MSSQL and MySQL SERVER [WWW and IT]
www.poltim.net.pl
www.fuhak.pl -jeszcze si? sporo zmieni
www.pciwww.website.pl (strona w trakcie rozbudowy)
www.serduszko-zuzi.eu5.org (strona dla c?reczki mojego kolegi)
Użytkownik VIP

disharUżytkownik

#25 | Dodany: 10 Grudzień 2011 10:31

Stara gra jak Doom czy Hexen działały poprawnie bez łatek od A do Z
(choć jak na tamte czasy sprzętu 386 czy 486 to grafika i gry były mega wypasione a gracze nie oczekiwali grafiki jak w realnym świecie tylko wymagali wysokiej grywalności od gry i dobrej fabuły. Dzisiejsze gry są liniowe i bez polotu. Ale jak to się mawia "Z braku Laku to i Kit dobry"

ok tylko jaka to ambitna fabuła była w Doomie czy Hexenie?Zwykła sieka i nic więcej...Strzelanki w tamtych czasach też były liniowe i bez polotu tylko że nie mieliśmy punktu odniesienia jaki mamy dziś w postaci tamtych gier...
DNF tyle czekaliśmy i co niby gra z tamtych lat a 85% graczy ją skreśliło dlatego że rozwiązania\gameplay który sprawdzał sie kilkanaście lat temu nie sprawdza się dziś...Bardzo słaba oprawa graficzna też zrobiła swoje czy to się komuś podoba czy nie.
P.S.
Nie bardzo rozumiem zarzuty do Skyrima gram cały czas i wszystko normalnie śmiga...
P.S.2
tu mój gameplay po modach...1080p
http://www.youtube.com/watch?v=eaeXG0MC9V8
Intel core i7 860 3.39Ghz,16Gb ram,Radeon 5870
Użytkownik VIP

zwierzakUżytkownik

#26 | Dodany: 10 Grudzień 2011 13:43

Działa nawet na windows 7 !! Super !!
Użytkownik VIP

6ShadoW6Użytkownik

#27 | Dodany: 10 Grudzień 2011 19:23

Cytat: dishar
P.S.Nie bardzo rozumiem zarzuty do Skyrima gram cały czas i wszystko normalnie śmiga...P.S.2tu mój gameplay po modach...1080p http://www.youtube.com/watch?v=eaeXG0MC9V8


Odpowiadam na twój P.S. odnośnie Skyrim - Gra bardzo fajna gram tak samo jak ty bez żadnych problemów. wykonane jakies 70% zada? jak nie więcej. Bez żadnych modów (mody psują grę - to moje zdanie) (poczekajmy na dodatki w postaci DLC dla Skyrim, z teg co wiem i widziałem sam po mapie są umieszczone lokacje z poprzednich części.

P.S. 2 nie widziałem i nie chcę widzieć. Wystarczy mi 1280x1024 + High Detail z DX10 na Win 7 x64 Ultimate.

zwierzak tak działa na Win 7 tylko coś u mnie z dźwiękiem nie bardzo chyba muszę zmienić na 16bit 44100
MSSQL and MySQL SERVER [WWW and IT]
www.poltim.net.pl
www.fuhak.pl -jeszcze si? sporo zmieni
www.pciwww.website.pl (strona w trakcie rozbudowy)
www.serduszko-zuzi.eu5.org (strona dla c?reczki mojego kolegi)
Użytkownik VIP

disharUżytkownik

#28 | Dodany: 11 Grudzień 2011 08:56

(mody psują grę - to moje zdanie)

Ja uważam że właśnie po modach gra dopiero wygląda fenomenalnie...Tekstury HD w ko?cu nabierają ostrości i kolorów,cienie konkretnie walą po oczach,przepiękne oświetlenie a brzozy wyglądaja jak prawdziwe i te fale na wodzie ogólnie podróżowanie po skyrim jest o wiele przyjemniejsze w odbiorze wizualnym...Ale każdy gra jak lubi...
Intel core i7 860 3.39Ghz,16Gb ram,Radeon 5870
Użytkownik VIP

gadu8Użytkownik

#29 | Dodany: 13 Grudzień 2011 19:11

ja pier**** pamiętam te całe weekendy przegrane w tą grę :D
Użytkownik VIP

Pietrovek84Użytkownik

#30 | Dodany: 14 Styczeń 2012 19:47

Aż mi się łezka zakręciła w oku brawo super wstawka ;)

Informacje

Jeżeli chcesz skomentować artykuł musisz być zarejestrowany na stronie.