EXSite.pl - Portal ze wszystkim Mamy tutaj wszystko

NIE MASZ JESZCZE KONTA? ZAREJESTRUJ SIĘ ZA DARMO!   
Przypomnij hasło X

Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia / Captain Morgane and the Golden Turtle (2012) PROPHET | POLSKA WERSJA J?ZYKOWA

Dodał: B89 27 Lipiec 2012 22:23


Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia / Captain Morgane and the Golden Turtle (2012) PROPHET | POLSKA WERSJA J?ZYKOWA

Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia / Captain Morgane and the Golden Turtle (2012) PROPHET | POLSKA WERSJA J?ZYKOWA

OPiS / iNFO

wymagania sprzętowe: Pentium IV 2 GHz, 512 MB RAM (1 GB RAM - Vista/7), karta grafiki 128 MB (GeForce 5700 lub lepsza), 3 GB HDD, Windows XP/Vista/7

Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia to prequel wydanej w 2008 roku gry So Blonde. Tak jak poprzednio produkcja grupy Wizarbox jest dwuwymiarową przygodówką point & click z ręcznie rysowaną, kreskówkową grafiką.

Fabuła przybliża nam losy znanej z perypetii blondynki kapitan Morgane, która wraz ze swoją załogą wyrusza pirackim statkiem na poszukiwania legendarnego Złotego Żółwia. Do odwiedzenia ma pięć wysp, charakteryzujących się całkowicie odmienną atmosferą. Na jednej z nich panuje nieustannie mrok, podczas gdy inna ma typowo tropikalny klimat. Powracają również miejsca znane z So Blonde.

W początkowym etapie zabawy sterujemy Morgane mającą 7 lat, potem kierujemy bohaterką, kiedy ta jest już niemal pełnoletnia i poszukuje osób chętnych do towarzyszenia jej w pirackiej wyprawie.

Gra posiada interfejs point & click, obsługiwany w całości za pośrednictwem myszy. Urządzenie służy do poruszania postacią, zbierania przedmiotów, rozwiązywania zagadek i odbywania dialogów z napotkanymi postaciami. Od czasu do czasu przygodę urozmaicają minigierki, w których prowadzimy bohaterkę za pomocą klawiatury i które w razie potrzeby można bez żadnych konsekwencji pominąć.

Na oprawę wizualną Kapitan Morgane składają się ręcznie rysowane, dwuwymiarowe lokacje, w których możemy wchodzić w interakcje z przedstawionymi w 3D, płynnie animowanymi postaciami. Producenci pomyśleli przy tym o obsłudze szerokoekranowych rozdzielczości, dzięki czemu gra prezentuje się estetycznie na praktycznie każdym monitorze.

Kapitan Morgane zawiera nawiązania do So Blonde, jednak przedstawia zupełnie osobną historię – autorzy zadbali, aby użytkownicy, którzy nie mieli do czynienia z pierwowzorem, bez problemu się w niej odnaleźli. Nad projektem czuwał sam Steve Ince, znany m.in. z prac nad serią Broken Sword.

DANE TECHNiCZNE / RELEASE iNFO
RELEASE: Kapitan.Morgane.i.Legenda.Zlotego.Zolwia.PL-PROPHET

1. Wypakuj.
2. Zamontuj w wirtualnym napędzie lub nagraj na płytę.
3. Zainstaluj.
4. Skopiuj zawartość katalogu 'PROPHET' do katalogu z zainstalowaną grą.
5. Graj.


OPiS UPLOADU
WAGA: 1,7 GB
KOMPRESJA: .RAR
ZAWARTOśĆ UPLOADU: .ISO
WERSJA J?ZYKOWA: ENG | PL [napisy]
DANE NAPRAWCZE: 1%
HASŁO: BRAK / NO PASSWORD


ZDJ?CiA / SCREENS
KLiKNiJ ABY POWi?KSZYĆ

galeria GryOnline.pl

POBiERZ / DOWNLOAD

Uwaga! Linki nie zakodowane tylko dla zarejestrowanych użytkowników!

Nie masz konta? Zarejestruj się za darmo!
----------------
Links are not encoded only for registered users only! Plese login or register!


BEZ HASŁA / 1% DANYCH NAPRAWCZYCH / MOŻNA POBiERAĆ NAPRZEMiAN




Kapitan Morgane i legenda Złotego Żółwia / Captain Morgane and the Golden Turtle (2012) PROPHET | POLSKA WERSJA J?ZYKOWA

Użytkownik VIP

B89VIP Uploader

#1 | Dodany: 27 Lipiec 2012 22:23

brawo
Użytkownik VIP

Aquarius79Gość

#2 | Dodany: 27 Lipiec 2012 22:24

ok
Użytkownik VIP

slucaUploader

#3 | Dodany: 27 Lipiec 2012 22:40

oooo poczciwy point & click...coś dla mnie ok
Użytkownik VIP

MOTOBIXDGość

#4 | Dodany: 27 Lipiec 2012 22:52

Za dużo murzynów jak dla mnie... ;__;
Użytkownik VIP

syzyf1Użytkownik

#6 | Dodany: 28 Lipiec 2012 07:49

da radę samo spolszczenie
Użytkownik VIP

RMK_99Użytkownik

#7 | Dodany: 28 Lipiec 2012 07:54

Cytat: MOTOBIXD
Za dużo murzynów jak dla mnie... ;__;



A co masz do mulatów i ciemnoskórych ?
INTEL i7 6700K 4.61GHz / Noctua NH-D15 / MSI Z170-G43+ / G.Skill Ripjaws V DDR4 8GB 3600MHz CL16 / GeForce GTX980 4GB G:1513MHz/\M:8033MHz / SSD 850Evo 250GB + RAID-0 ST1000DM005 x7 + ST7000NV000 / Samsung S27C750 / CORSAIR CS750M / X-Fi Music + T3100 / Windows 7 x64
Użytkownik VIP

nakacu22VIP

#8 | Dodany: 28 Lipiec 2012 10:10

thx
Powracam ;)
Użytkownik VIP

siwikUżytkownik

#9 | Dodany: 30 Lipiec 2012 11:19

MOTOBIXD,

O widzę ze jakiś białas nie lubi czarnych widzę ze jakiś rasista się uchował ehhh co za kraj..
W 1968 wystarczyło kilka Mhz żeby posłać rakietę na księżyc, teraz potrzeba Pentium 4 3.0 Ghz żeby odpalić Viste...
Użytkownik VIP

przemek_szkUżytkownik

#10 | Dodany: 30 Lipiec 2012 15:10

Numer seryjny krzyczy jak to zrobić?PROSZ? O POMOC Z GÓRY DZI?KUJE!!
Użytkownik VIP

gigaaaaUżytkownik

#11 | Dodany: 30 Lipiec 2012 21:35

przemek_szk, zanim uruchomisz grę - wklej, w folder z grą, skopiowanego cracka z wewnętrznego folderu "kapitan Morgan".
Co ma by? to b?dzie... a jak ju? b?dzie, to trzeba si? z tym zmierzy?. ( Hagrid )
Użytkownik VIP

ania22551Użytkownik

#12 | Dodany: 5 Sierpień 2012 08:50

Czy ktoś mi może pomóc nie wiem gdzie jest ten crack. Nie mam katalogu PROPHET ani nie jest nigdzie napisane crack. Co mam zrobić. Dziękuję z góry.

oki już w porządku.
Użytkownik VIP

SABNOKUżytkownik

#13 | Dodany: 17 Sierpień 2012 17:37

ok thx
Użytkownik VIP

waldi55Użytkownik

#14 | Dodany: 6 Wrzesień 2012 21:12

Jak znależć w obrazie płyty katalog PROPHET?
Użytkownik VIP

damian1302Użytkownik

#15 | Dodany: 1 Listopad 2012 23:17

ok
Użytkownik VIP

dorota3009Użytkownik

#16 | Dodany: 1 Listopad 2012 23:19

wszystko oki, dzieki za wstawkę, jak najbardziej działa, i jak najbardziej jest PL :* ale mam pytanko. na poziomie laika, bo takimże człowiekiem jestem ;)) po co piszecie "zamontuj/nagraj na płytę" skoro można instalować z wypakowanego pliku?? i normalnie działa. bo nie czaję , i nigdzie nie mogę doczytać. chłopaki, powiedzcie, pliiissss.

waldi55,
weeeźź Waldi, sorry, aleś Ty durniejszy ode mnie ;p

Informacje

Jeżeli chcesz skomentować artykuł musisz być zarejestrowany na stronie.