EXSite.pl - Portal ze wszystkim Mamy tutaj wszystko

NIE MASZ JESZCZE KONTA? ZAREJESTRUJ SIĘ ZA DARMO!   
Przypomnij hasło X

Aktualizacje dzialu Filmy

Dodał: NonScene 29 Grudzień 2011 18:18


Aktualizacje dzialu Filmy

No to jedziemy!

1. W dziale Filmy / Movies: HD, DVD5, DVD9 nie dodajemy do komentarzy filmu o formacie XviD !!!

2. Po raz 1000 przypominam o tagu hide w newsach jak i w komentarzach.

3. Jesli odswiezasz twoj news wersja rmvb lub x264 jestes zobowiazany dodac ta informacje w tresci twojego filmy -> Lubie.Czekolade.2011.PL.DVDRip.XviD-ORZECHY / Lektor PL + rmvb lub + x264. Werjse HD mozemy odswiezac tylko i wylacznie m720p lub m1080p.

4. Jesli jestes releaserem (uzytkownikiem ktory robi wlasne release) to jestes zobowiazany do podania Source w nfo, source V (Video) + source A (Audio) wiadomo jesli sourcem jest PL DVD RETAiL wystarczy napisac DVD5-DVDSEED (przyklad).
*Ten punkt nie jest obowiazkowy do PLSUBBEDOW.

5. Nie tolerujemy uzytkownikow ktorzy uzywaja botow, tacy uzytkownicy beda banowani.

Przypominamy tez o:

Tytułowanie newsów, schemat:

Tytuł PL / Tytuł oryginalny (rok) XX*.Jakosc.Kodek-Release / dowolny dopisek [albo i nie, dopisek nie jest wymagany -.-]

Przykład:

Cela 211 / Celda 211 (2009) PL.DVDRip.XviD-DarQ / Lektor PL [700MB]

Istotną kwestię stanowią KROPKI. Może dla Ciebie nie są istotne, ale dla wyszukiwarki SĄ. Zatem jeszcze raz.

Cela 211 / Celda 211 (2009) PL.DVDRip.XviD-DarQ / Lektor PL [700MB] - tytuł poprawny

Cela 211 / Celda 211 (2009) Lektor PL DVDRip XviD DarQ / Lektor PL [700MB] - tytuł niepoprawny.

Tytuły niepoprawne nagradzane będą wpierw ostrzeżeniami, następnie banami.


Dotyczy Filmów / Seriali / XXX i wszelkiego co jest obrazem ruchomym potocznie zwanym wideo.


* XX:
PL - lektor PL / film polski
PLDUB - dubbing PL
RUS - jeżeli dubbing rus, podczas gdy audio oryginalnie jest w języku innym niż rus [niewymagane]
PLSUB - napisy PL w pliku txt [niewymagane]
PLSUBBED - napisy PL wtopione w obraz.

Serdecznie pozdrawiamy, zaloga EXSite.pl

Użytkownik VIP

NonSceneVIP

#1 | Dodany: 20 Grudzień 2011 11:26

ok
Użytkownik VIP

sarthonyVIP

#2 | Dodany: 20 Grudzień 2011 11:27

dzięki. a przy okazji zmie? opis "szeczolow" na "szczegółów"
Problem z plikiem? Pisz PW, na pewno odpowiem.
Użytkownik VIP

NonSceneVIP

#3 | Dodany: 20 Grudzień 2011 11:28

sarthony,
Zaplatalo mi sie. Zmienione.
Użytkownik VIP

ShaQ72Trial Uploader

#4 | Dodany: 20 Grudzień 2011 11:32

ok
Użytkownik VIP

arturosa23Użytkownik

#5 | Dodany: 20 Grudzień 2011 11:41

hehe haha hoho love
Proszę nie pisać do mnie w sprawach reuploadów moich starych wstawek ! Nie jestem już Uploaderem ! Jestem już na to za stary :)

Powstanie Exsite: 15.11.2006r. Moja rejestracja: 24.11.2006r. (43 uzytkownik) Legenda! :D
Użytkownik VIP

NonSceneVIP

#6 | Dodany: 20 Grudzień 2011 12:14

Cytat: Adill

Werjse HD mozemy odswiezac tylko i wylacznie m720p lub m1080p.
Użytkownik VIP

NonSceneVIP

#7 | Dodany: 20 Grudzień 2011 12:26

Adill,
Jest jasno opisane, wersje xvid mozna odswiezac rmvb i x264. Wersje HD mozna odswiezac tylko i wylacznie m720p i m1080p.
Użytkownik VIP

NonSceneVIP

#8 | Dodany: 20 Grudzień 2011 14:28

wiki29,
Mamy wlasne sposoby ;]
Użytkownik VIP

maciunio121Trial Uploader

#9 | Dodany: 20 Grudzień 2011 15:16

Wszystko ladnie ale ... W source przykladowo jak jest od DVDSEED to nie lepiej po prostu napisac DS ? A jeśli z dvd5/9 do napisać dvd5/9 ? Z bluray to samo :)

Moze to jest drobnostka ale większośc pisze DS :)
Użytkownik VIP

NonSceneVIP

#10 | Dodany: 20 Grudzień 2011 15:43

maciunio121,
DS czy DVDSEED wiadomo oco biega. Chodzi oto zeby nie dawac samego DVD9 bo z nieba nazwy nie wytrzasniemy.
Użytkownik VIP

CeoceUżytkownik

#11 | Dodany: 20 Grudzień 2011 18:49

A jeśli jest brak tego całego release to mam robić jako swoje ?
Użytkownik VIP

NonSceneVIP

#12 | Dodany: 20 Grudzień 2011 20:19

Ceoce,
W jakim sensie? Jesli jest to stary film i brak jest release podpisuje sie to jako P2P lub NoGroup
Użytkownik VIP

maaaniek2VIP

#13 | Dodany: 21 Grudzień 2011 12:43

5. Nie tolerujemy uzytkownikow ktorzy uzywaja botow, tacy uzytkownicy beda banowani.

Nie wiem, po co ten punkt regulaminu? skoro wcale nie jest przestrzegany nawet w najmniejszym stopniu ...

Za to inny punkt, o dodawaniu zawsze souce'a, gdy wczoraj ktoś nie wypełnił był narażony na usunięcie newsa... i na poprawę miał tylko 5 minut.. Więc co do tego punktu to nie można mieć zastrzeże? ..jest dobrze "pilnowany" ..i tak powinno być.. ok

Natomiast jaki sens jest wstawianie martwego i nieskutecznego punktu regulaminu to nie wiem...i chyba nie tylko ja, sądząc po postach wyżej.
Użytkownik VIP

joseph0025VIP Uploader

#14 | Dodany: 21 Grudzień 2011 14:28

Placek1231

Do kogo pisac w sprawie ludzi jadacych na botach i dajacych reklamy innych warezow w wstawkach?
- to nie jest zakazane ( reklamy) , więc się nie udzielaj , a kto jedzie na botach to każdy wie.
:)
Użytkownik VIP

maaaniek2VIP

#15 | Dodany: 21 Grudzień 2011 14:37

Placek1231,
i dajacych reklamy innych warezow w wstawkach

...tak .. szczególnie ze strony z filmami DVD gdzie jesteś aktywnym upaczem a bardzo często z niej są ukryte reklamy wewnątrz pliku "ISO" ..niewidoczne w rarach a dopiero w środku pliku obrazu..Nie mówię że Ty takie umieszczasz ale ...

Trzymaj się na razie tego co jest w tym regulaminie a jak będzie dodany punkt o "zakazie reklam w archiwach" to każdy co je umieszcza będzie się musiał dostosować i tyle.. wtedy będzie można składać żale że nie jest przez kogoś przestrzegany... Narazie w regulaminie jest tylko o zakazie reklam w nazwach lub hasłach plików ...

Równie dobrze by sie przydało zakazać też reflinków..o których też jest w regulaminie..czyli naciągania ludzi w butelkę o megazarobkach a co za tym idzie, przyczyniania się do produkowania "niedzielnych" uploaderów-remociarzy w komentarzach... tym samym tworzenia bałaganu na dużą skalę na EXSite....

o dziwo! takim refonaciągaczom bardzo przeszkadzają np. reklamy innych stron w archiwach u innych uploaderów! bo akurat sami tego nie robią, oczywiście reflinki im nie przeszkadzają bo to masowo robią sami....i produkują bajzel i zamęt jakich mało! bałagan dużo gorszy w inny sposób...
Użytkownik VIP

savio39VIP

#16 | Dodany: 21 Grudzień 2011 15:06

Cytat: Placek1231
Do kogo pisac w sprawie ludzi jadacych na botach i dajacych reklamy innych warezow w wstawkach?

Możesz do wszystkich, możesz do nikogo. To jak walenie głową w mur. W archiwach spamy dalej będą się pojawiać w prawie każdej wstawce, a botowcy dalej będą nawalać. Nie rozumiem tylko po co w regulaminie pisali coś o botach skoro dalej nikt nic z tym nie robi.
UPLOAD WSTRZYMANY DO ODWO?ANiA.
WSZELKiE REUPLOADY i UPLOADY NiEMO?LiWE.
Użytkownik VIP

ueeUżytkownik

#17 | Dodany: 21 Grudzień 2011 15:12

Taki tam sobie news. :P
Nie spieraj się z idiotą, ktoś patrzący z boku mógłby was pomylić.
Użytkownik VIP

andrzej361Użytkownik

#18 | Dodany: 21 Grudzień 2011 15:39

reklamy w plikach na exxsite to zmora, niby to straszna tragedia dla pobierajcego nie jest po prostu to skasowac, ale inne szanujace strony takich praktyk nie stosuja, znaczy z tym walcza

chociaz niby to jest zakazane, ale nie ogzekwowane

$1
Na stronie obowiązuje całkowity zakaz reklamowania, polecania innych stron bez uzgodnienia tego z administracją, dotyczy także linków do plików (np. w nazwie lub w haśle nie może być reklamy innej strony), nie dotyczy samego adresu serwera (chyba że plik jest umieszczony na serwerze konkurencji). Zabrania się także dodawania linków typu Reflink itp. polecających inne strony lub konta w innych serwisach! Prawo do umieszczania reklam ja jedynie Administracja i osoby upoważnione.
Użytkownik VIP

NonSceneVIP

#19 | Dodany: 21 Grudzień 2011 16:09

Ale panowie, spokojnie, nie mozemy sprawdzac co kazdego usera exsite, macie jakies podejzenia? Bardzo prosze zglosic mi to na PW lub GHunterowi. Nie siedzimy 24/24 na exsite szukajac/sprawdzajac czy ktos ma bota czy tez nie, to wy nam powinniscie pomagac :)
Użytkownik VIP

andrzej361Użytkownik

#20 | Dodany: 21 Grudzień 2011 16:36

jeszcze przycisk raportuj w newsie powinen byc, a jak sie kliknie t wtedy piszemy co jest nie tak i wtedy moderaotrzy by sprawdzali, jest reklama, klikam, pisze ze takie i takie cos.
Użytkownik VIP

maciunio121Trial Uploader

#21 | Dodany: 21 Grudzień 2011 18:03

Cytat: GIGGS
jewst taki tutaj co dodaje 24/24


Co z tego, że jest jak właśnie napisałeś dodaje, więc nie ma czasu na sprawdzanie. Nie rozumiem Twojej wypowiedzi ...
Użytkownik VIP

NonSceneVIP

#22 | Dodany: 22 Grudzień 2011 10:29

Cytat: andrzej361
jeszcze przycisk raportuj w newsie powinen byc, a jak sie kliknie t wtedy piszemy co jest nie tak i wtedy moderaotrzy by sprawdzali, jest reklama, klikam, pisze ze takie i takie cos.

Cierpliwosci, jest to w planach ;)

Cytat: GIGGS
jewst taki tutaj co dodaje 24/24

Na glupie pytania nie odpowiadam.
Użytkownik VIP

maaaniek2VIP

#23 | Dodany: 22 Grudzień 2011 11:10

Cytat: manitou666
Ja dodaję reflinki w moich uploadach i co przeszkadza to Ci.

A kto powiedział że ja o Tobie to pisałem czy do Ciebie? Nawet nie wiedziałem do tej pory o tym że umieszczasz reflinki.. no ale jak to mówią "uderz w stół a nożyce sie odezwą" wink

Cytat: manitou666
o że któryś uploader założył własną stronkę to nie proglem, niech sobie ją tam ma (i tak wcześniej czy później ktoś się do niej dobierze i wylecą mu wszystkie pliki)

bardzo nie ładnie kolego belay Równie dobrze ktos może się dobrać do konkretnego profilu na EXSite fellow

Cytat: manitou666
Nie obniżam w ten sposób rangi EXSite, nie narażam jej na straty

naprawdę tak Ci się wydaje? czy tak łatwiej i wygodniej Ci myśleć?
Powołujecie się na inne warezy, że reklamy w archiwach są tam zakazane itp.. no ale reflinki też sa na tych "innych warezach zakazane" i co? to jak, to jedno zakazujemy bo to nam przeszkadza a drugie nie, bo to sami robimy?

To już sprawiedliwiej byłoby gdyby osoby dające reflinki się nie odzywały, ale nie! Najwięcej właśnie krzyczą osoby mające samemu tzw "trupa w szafie" tyle że troche innego .. co jest tez naruszeniem regulaminu..

Gdyby to nie było szkodliwe tak jak piszesz, nie byłoby na wielu stronach warezowych również zakazane tak samo jak reklamy innych stron w archiwach..kolego.. przyczyna musi być..jaka? Już napisałem o tym w innym temacie, dość obszernie szczegółowo o zaletach i wadach takich reflinków. Jak ktoś ma życzenie to to jest tu:
http://www.exsite.pl/info/page,1,3,642813-koncepcja-nowego-exsitea.html#comment


....a potem zdziwienie..skąd się tyle spamu w komentarzach z remotami bierze? albo "Kto to takich pobierających uświadamia że uploader to tylko i wyłącznie nastawiony na zysk milioner i każdy kto od niego pobiera wielką łachę mu robi a tym samym wypisuje żale jak coś nie tak, bo "on wymaga" a uploader to ZARABIA i jeszcze raz ZARABIA dlatego musi! ...Zarabia bez wysiłku refołapacz a reszta uploaderów zbiera joby od pobierających często za niego...

Jeszcze raz na koniec. Już dawno w wielu miejscach reflinki są zakazane bo są uznane za przynoszące szkodę innym uploaderom i użytkownikom naciągniętym, poza tym zalicza sie do nieuczciwej konkurencji i za to grozi ban, wcale nie mniejszy od reklam innych stron. Na EXSite też jest nadmienione w regulaminie o tym, tyle że nie przejrzyście, podobnie jak w innych punktach...doskonale o tym wiesz więc nie pisz że nie jest to szkodliwe. Skoro już w tym temacie oceniamy obiektywnie, piszemy o tym czy o tamtym co jest szkodliwe, to oceniajmy wszystko sprawiedliwie a nie tylko to, co nam nie pasuje a to co pasuje bo sami robimy, to bronimy albo nie ruszamy ...
Użytkownik VIP

NonSceneVIP

#24 | Dodany: 22 Grudzień 2011 14:03

takijakiś,
Administracja sie zajmuje dzialalnoscia strony, od dzialow sa moderatorzy, i to oni uzgadniaja co ma byc i czego ma nie byc, oczywiscie jest to uzgadniane razem z administracja. Wiec kolego jesli ci sie nie podoba, zycze ci wszystkiego najlepszego z okacji swiat ale nie trzymamy cie tutaj.
Użytkownik VIP

andrzej361Użytkownik

#25 | Dodany: 22 Grudzień 2011 19:12

maaaniek2, dobrze powiedziane ok
Użytkownik VIP

kpt.hunterUżytkownik

#26 | Dodany: 23 Grudzień 2011 11:48

Dzięki za przypomnienie thx
Użytkownik VIP

DarQ29VIP

#27 | Dodany: 23 Grudzień 2011 16:20

Może jeśli chodzi po przerzucanie grup z trackerów to może lepiej w wersji z napisami nie używać przedrostka PLSUB tylko używać normalnej oryginalnej nazwy a potem dodać / Napisy PL przykład:

Warrior (2011) BRRip.XviD-FTW / Napisy PL

a nie

Warrior (2011) PLSUB.BRRip.XviD-FTW / Napisy PL

no chyba że ktoś wypuszcza własny RIP to niech sobie robi jak chce.
Niby jest to nie wymagane ale chyba lepiej będzie zachowywać oryginalne nazwy.
Farewell ...
Użytkownik VIP

Administrator_01Użytkownik

#28 | Dodany: 23 Grudzień 2011 16:23

A nie lepiej zabronic wszystkim dodawania newsow?
Użytkownik VIP

DarQ29VIP

#29 | Dodany: 23 Grudzień 2011 16:40

A nie lepiej Tobie wypowiadania się w niektórych tematach?
Farewell ...
Użytkownik VIP

NonSceneVIP

#30 | Dodany: 23 Grudzień 2011 16:41

Administrator_01,
No, dobry pomysl taniec
Użytkownik VIP

maciunio121Trial Uploader

#31 | Dodany: 25 Grudzień 2011 11:26

Cytat: Cytat: DarQ29
Może jeśli chodzi po przerzucanie grup z trackerów to może lepiej w wersji z napisami nie używać przedrostka PLSUB tylko używać normalnej oryginalnej nazwy a potem dodać / Napisy PL przykład:

Warrior (2011) BRRip.XviD-FTW / Napisy PL

a nie

Warrior (2011) PLSUB.BRRip.XviD-FTW / Napisy PL

no chyba że ktoś wypuszcza własny RIP to niech sobie robi jak chce.
Niby jest to nie wymagane ale chyba lepiej będzie zachowywać oryginalne nazwy.


Popieram brawo
Użytkownik VIP

fbebakUżytkownik

#32 | Dodany: 30 Grudzień 2011 17:46

a za konto trzeba płacić
Użytkownik VIP

maciunio121Trial Uploader

#33 | Dodany: 30 Grudzień 2011 21:16

fbebak, Za jakie konto człowieku wszystko tu za free jest loler
Użytkownik VIP

B89VIP Uploader

#34 | Dodany: 31 Grudzień 2011 16:38

bully
Użytkownik VIP

Download KillerUploader

#35 | Dodany: 2 Styczeń 2012 08:29

blablablabla
Przesta?cie mącić.
I tak jest syf, banda cwaniaków i dzieci.
Zmie?cie kilku modów, a gwarantuję korzyści.
Spragniony anime, mangi i info z Japonii? Klikaj:
Projekt K7 M&A


Moje dotychczasowe publikacje na EXSite
http://exsite.pl/user/Download+Killer/news
Użytkownik VIP

Administrator_01Użytkownik

#36 | Dodany: 2 Styczeń 2012 13:20

Cytat: Download Killer
blablablabla
Przesta?cie mącić.
I tak jest syf, banda cwaniaków i dzieci.
Zmie?cie kilku modów, a gwarantuję korzyści.


Dokladnie Nic dodać nic ująć.
Użytkownik VIP

maciunio121Trial Uploader

#37 | Dodany: 4 Styczeń 2012 14:59

Cytat: Cytat: Download Killer
blablablabla
Przesta?cie mącić.
I tak jest syf, banda cwaniaków i dzieci.
Zmie?cie kilku modów, a gwarantuję korzyści.


Może masz i rację syf jest, ale nie znaczy że EXS jest zły.
Użytkownik VIP

kAzek29Użytkownik

#38 | Dodany: 10 Styczeń 2012 10:01

Myślę że w tym jakże wspaniałym aneksie do regulaminu powinno się znaleźć coś co pozwoliło by ukrócić działalność takich osób jak uwaga MODERATOR GHunter jego relki są żenujące, jako moderator umyślnie wprowadza ludzi w błąd (nazywanie TS czegoś co koło CAM nawet nie leżało i to nie raz, wersje subbed na szybko zrobione, których napisy lepiej przetłumaczyłby translator, out of sync nie wiem na shellu podkłada dźwięk i nie sprawdza?). Czy tutaj moderatorom wolno wszystko a user dostanie bana bo zapomniał o tagach hide?
Użytkownik VIP

maaaniek2VIP

#39 | Dodany: 10 Styczeń 2012 16:40

kAzek29,
Ja tutaj nikogo nie bronię ale może zrób to lepiej co? Odnoszę się tu do nowości z napisami które GH wrzuca jako pierwszy. i ma wielu wielu zwolennikow , pobierających ale i równiez remotujacych wink co dzieki własnie jego relkom maja pobrania i to nie tylko tutaj , zobacz co on ma pod swoimi wstawkami i zobacz na wyświetlenia... Porównujesz jego tłumaczenie do translatora hmmm bez wygłupów bo chyba jego napisów nie widziałes kolego... że czasem błąd strzeli? fakt ale jak na tak szybka robotę to....nic

ale jak to mówią.. ehh nie będę przytaczał przysłowia... myślący i tak wiedzą ocb...
Użytkownik VIP

kAzek29Użytkownik

#40 | Dodany: 11 Styczeń 2012 08:31

maaaniek2 nie ma zwolenników tylko ludzie łykają wszystko jak leci... Czy zrobię lepiej nie raczej nie, bo się tym nie zajmuję ale gdybym to robił to sensownie bym opisał tak aby każdy przed pobraniem wiedział co ściąga i o to właśnie walczę aby nie naciągać ludzi dla paru groszy. Fakt z translatorem to może trochę przesadziłem nie mniej jednak jego napisy zawierają wiele błędów i to dlatego że na szybko i bez korekty... to ja się pytam czy nie można takich napisów dać osobno (wtedy łatwo o poprawkę) ale przecież nie można bo ktoś mu "ukradnie" i poprawi, zrobi porządne napisy ale nie bo on będzie miał mniej pobra?.
Użytkownik VIP

maaaniek2VIP

#41 | Dodany: 11 Styczeń 2012 11:16

kAzek29,
Każdy za swoją wielogodzinną, często nie łatwą robotę chce coś z tego mieć dla siebie.. więc co w tym dziwnego?
Użytkownik VIP

RomaNVIP

#42 | Dodany: 16 Styczeń 2012 10:55

kAzek29,
Dowcipny jesteś lol
Użytkownik VIP

maciunio121Trial Uploader

#43 | Dodany: 18 Styczeń 2012 16:28

kAzek29, Masz rację GH tłumaczy na szybko, nie raz trafi się jakaś literówka, ale to nie znaczy że masz prawo poniżać jego release, zawsze je ceniłem i będę cenił. Podkreślam z góry, nikogo nie bornię ! GH się stara. Mam nadzieję, że kiedyś to docenisz.

Pozdrawiam
Użytkownik VIP

maaaniek2VIP

#44 | Dodany: 19 Styczeń 2012 15:36

Co się dziwicie Wy wszyscy użytkownicy co ubiegacie się o rangę triala że wasze wstawki są nie akceptowane? Dziwicie się i obciążacie winą moderatorów a to bardzo często nie ich wina..Wina leży w regulaminie ..tak dokładnie..w regulaminie..

Moderator nie może zaakceptować newsa często z powodu takiego, że już dany np. film jest na stronie czy video juz było wykorzystane wcześniej u kogoś innego..chociaż na chwilę gdy dodajecie newsa do poczekalni, to jeszcze go nie było...

Jak to sie dzieje? ano tak że np superuploader czy VIPuploader ma wgląd we wszystkie oczekujace newsy na stronie...!!!!

Niech mi ktos odpowie..po jaką cholerę tak jest??? jaki sens jest tego, by superuploader miał takie możliwości??? Czemu to ma służyć????

Zrozumiałym jest że tylko moderatorzy powinni miec taki dostęp, ale nie uploaderzy z wyższą rangą!!!

Co niektórzy notorycznie i masowo z tego przywileju korzystają , przez co taki kandydat na trialuploadera ma szanse jak żyd za okupacji by "wstrzelić": się ze swoim newsem...

Piszę tu własnie nie w swoim imieniu ale w imieniu tych wszystkich użytkowników EXSite, co narzekają na brak akceptacji... Między innymi mojego kolegi, któremu newsy by były poprawne, przygotowałem osobiście..sprawdzone czy aby nie było wcześniej takiego video w innych relkach...a jednak...po krótkim czasie zniknął z poczekalni..Dlaczego??? bo przez ten czas pojawił sie u superuploadera!!! i to była przyczyna odrzucenia!!! Wiadomo że dubla czy użytego już wcześniej video moderator nie mógł przepuścić, dziwić się nie ma czemu... To jest paranoja normalnie i tyle...a takich przypadków jest co dziennie od groma, nie tylko z filmami ale równiez z innymi mulimediami....

Tutaj przede wszystkim admini i moderatorzy powinni coś z tym zrobić... bo po raz kolejny pytanie: czemu służy to że superuploader ma wgląd we wszystkie newsy w poczekalni ???

Oczywiście zdecydowana większość superuploaderów i VIPuploaderów to porządni ludzie i nie wykorzystują tego...jednak są też nieliczni.. ..tacy co ten przywilej wykorzystują nagminnie dla siebie...kosztem tych wszystkich użytkowników starających sie o rangę triala...
Krótko mówiąc..jest to bardzo nie fair...a taki przywilej w regulaminie odnośnie pewnej rangi.. pozbawiony logiki kompletnie...
Użytkownik VIP

DarQ29VIP

#45 | Dodany: 20 Styczeń 2012 15:26

Cytat: maaaniek2
Jak to sie dzieje? ano tak że np superuploader czy VIPuploader ma wgląd we wszystkie oczekujace newsy na stronie...!!!!


Kurde ja nie mam ... :D
Farewell ...
Użytkownik VIP

CrashRedVIP

#46 | Dodany: 20 Styczeń 2012 16:28

Ja tez pierwsze slysze , chyba ktos Cie maaaniek2 wprowadzil w blad
Użytkownik VIP

pucha?ke2Gość

#47 | Dodany: 20 Styczeń 2012 19:38

I sie doczekalem, 20 dni banu za niby 20 dubli, kiedy ja dodawalem newsy ich nie bylo. Chore? Fajnie, niech sami dodaja sobie newsy 24/7 kiedy innych maja w dupie, a pozniej wmawiaja bany bo sie dupy nie chcialo ruszyc. To na co takiem ghunterowi moderator? Zeby samemu sie moderaowac bo tylko on dodaje? Ktos robi newsy iles tam czasu a wywala ci bo sie nie chcialo spelnic obowiazku ktorego sie podjal..

/ jak chcesz sie wyzalic to do spowiedzi...

Informacje

Jeżeli chcesz skomentować artykuł musisz być zarejestrowany na stronie.