EXSite.pl - Portal ze wszystkim Mamy tutaj wszystko

NIE MASZ JESZCZE KONTA? ZAREJESTRUJ SIĘ ZA DARMO!   
Przypomnij hasło X

Tusk wycofuje się z ACTA

Dodał: ShaQ72 17 Luty 2012 19:58



Tusk wycofuje się z ACTA


Tak jak w temacie


http://www.tvn24.pl/2503035,12690,0,0,1,wideo.html



Użytkownik VIP

ShaQ72Trial Uploader

#1 | Dodany: 17 Luty 2012 19:59

Takie małe iNFO ;)
Użytkownik VIP

GHunter Użytkownik

#2 | Dodany: 17 Luty 2012 19:59

Nie ciesz się :


http://www.youtube.com/watch?v=kHLSl9He0vU

:)
Użytkownik VIP

xXxMateusz00xXxUżytkownik

#3 | Dodany: 17 Luty 2012 20:04

Taa.. słupki poparcia spadły to sie wycofuje ;p
Użytkownik VIP

ShaQ72Trial Uploader

#4 | Dodany: 17 Luty 2012 20:05

xXxMateusz00xXx,
wcześnie się pan T. obudził ;)
Użytkownik VIP

mirek04Użytkownik

#5 | Dodany: 17 Luty 2012 20:11

jezus niech filesonic wróci błagam bo te serwery teraz ą badziewnye filesonic wróć
Użytkownik VIP

djbarneyUżytkownik

#6 | Dodany: 17 Luty 2012 20:12

Heheheheeee ryży po raz kolejny kłamie w żywe oczy lol
Na zaczepki idiot?w nie odpowiadam - no bo i po co...
___________________________________________
Użytkownik VIP

leon57Użytkownik

#7 | Dodany: 17 Luty 2012 20:20

djbarney ma świetą rację , ryży coś szykuje lepszego na 100%... tongue
ble, ble, ble...

"Hejterzy, kto was nasy?a? Kto stoi za wami po to, ?ebyście hejcili 24/7? I za jaką cen?? "

...odp: "kaszubski 102" i jewo komanda...
Użytkownik VIP

hulkkUżytkownik

#8 | Dodany: 17 Luty 2012 20:24

Ciekawe co z normalnymi serwerami(np: filesonic)?

hellshare.net jest dobry ale upload szwankuje i brak dobrych mirrorów
Użytkownik VIP

NonSceneVIP

#9 | Dodany: 17 Luty 2012 20:26

wink
Użytkownik VIP

GHunter Użytkownik

#10 | Dodany: 17 Luty 2012 20:27

hulkk, haha a co to ma wspólnego z ACTA... serwery się zwinęły z powodu zamknięcia megaupload :]
Użytkownik VIP

sigmaipiUżytkownik

#11 | Dodany: 17 Luty 2012 20:28

Nie cieszcie się za szybko, podpis polski pod acta już jest złożony. Jak PE to zatwierdzi to acta wchodzi obojętnie co Pinokio będzie gadał. Pinokio stwierdził zresztą że podpisu nie wycofa więc to mówi samo za siebie co on o acta sądzi. Druga sprawa to że acta nawet jak nie wejdzie to przepychają to samo co jest w acta ale w formie przepisów o których w mediach wiele się nie mówi. Więc za jakiś czas można się zdziwić jak ludzie będą się cieszyć z obalenia acta a UE przyjmie po cichu przepisy jednoznaczne z acta.
Użytkownik VIP

StarbuckUżytkownik

#12 | Dodany: 17 Luty 2012 20:31

Victory ? No nie wiem . Co Tusk wymysli innego ? Ta partia jest chora .
Jak Tusk który walczył o wolnośc z komuną moze robic takie cyrki ?
Ten rząd powinien podac sie do dymisji tak jak zrobił to
dziś prezydent za samo podejrzenie o korupcje .

Użytkownik VIP

luk23Użytkownik

#13 | Dodany: 17 Luty 2012 20:41

W ko?cu coś do niego dotarło, widzi, że poparcie już spadło masakrycznie to próbuje ratować co się da...
"...blue is the colour, football is the game..."


Użytkownik VIP

torrentorrUżytkownik

#14 | Dodany: 17 Luty 2012 20:55

Cytat: Starbuck
Jak Tusk który walczył o wolnośc z komuną moze robic takie cyrki ?

Żeby było jasne Tusk nigdy nie walczył z komuną, on ten układ przypieczętował, jego zamiary są jasne w 100% dla każdego kto śledzi politykę od długiego czasu - wyko?czyć kraj i Polaków zarówno ekonomicznie jak i moralnie. Polecam film Nocną Zmianę: http://www.youtube.com/watch?v=JKCJP5fX-8I
A tu zwiastun w 3 min (najważniejsze fragmenty): http://www.youtube.com/watch?v=e4kwcUuEJlE
Słowa Tuska: "Panowie policzmy głosy" i jego już słynne "Polskość to nienormalność"
Każdy Polak powinien obejrzeć ten film obowiązkowo. Aha i m.in TVTrwam puściła ten dokument u siebie w TV. Teraz możecie zauważyć czemu nie chcą oni przyznać TVTrwam koncesji - to tylko i wyłącznie decyzja polityczna.
Aha i nie dajcie się nabrać na Palikota, bo to kolejna "nowa" partia która ma dać ciągłość dla tego nie(rządu) komunistów i socjalistów, którzy w razie przegranej Tuska mają przejąć po nim władzę.
Użytkownik VIP

RMK_99Użytkownik

#16 | Dodany: 17 Luty 2012 20:59

Cytat: hulkk
Ciekawe co z normalnymi serwerami(np: filesonic)?

hellshare.net jest dobry ale upload szwankuje i brak dobrych mirrorów



hehe nawet Rapidshare wprowadził limity dla kont Free User 30kb/s czyli jest gorzej niż na uploaded.to. Dobrze że konta Premium są w rozsądnej cenie i bez limitu z wyjątkiem turbobit i ul.to bo na nich są nałożone limity 10GB na 24h.
INTEL i7 6700K 4.61GHz / Noctua NH-D15 / MSI Z170-G43+ / G.Skill Ripjaws V DDR4 8GB 3600MHz CL16 / GeForce GTX980 4GB G:1513MHz/\M:8033MHz / SSD 850Evo 250GB + RAID-0 ST1000DM005 x7 + ST7000NV000 / Samsung S27C750 / CORSAIR CS750M / X-Fi Music + T3100 / Windows 7 x64
Użytkownik VIP

ziom4ziomUżytkownik

#17 | Dodany: 17 Luty 2012 20:59

Gdyby było tak jak mówi rudy premier - to wycofał by podpis pod umową handlową ACTA (którą już podpisaliśmy jako strona). Od strony prawnej obecne deklaracje i apele ryżego do EU nic nie zmieniają dla polski - umowa podpisana jest i... trzeba się z niej wywiązać wobec drugiej strony podpisującej umowę.
A tak pod publikę Tusk to nam będzie mydlił oczy... mam nadzieję, że jednak ludowcy wprowadzą rozszerzoną definicje użytku własnego multimedii (tak by ludzie zrzeszeni w forach czy portalach mogli być zaliczani wprost do grona znajomych jak w "realu").

T = teraz
U = usłyszycie
S = same
K = kłamstwa

Ja rudemu nie zapomnę przy następnych wyborach... prędzej zagłosuję na błazna pali-kota, niż na kłamliwe PO.
Użytkownik VIP

torrentorrUżytkownik

#18 | Dodany: 17 Luty 2012 21:00

Aha co do dymisji rządu. W Polsce jest to bardzo trudne do zrobienia, ale nie nie możliwe.
Polecam wygooglować o dymisji rządu w Irlandii bo niezadowoleniach obywatelii po doprowadzenie kraju na skraj bankructwa. I ostatnia dymisja premiera Rumunii i jego rządu dosłownie kilka dni temu.
A teraz zadajcie sobie pytanie czemu nie mówi się o tym w mainstimowych mediach? Grunt to odwrócić uwagę rodaków od ważnych spraw.
Użytkownik VIP

maaaniek2VIP

#19 | Dodany: 17 Luty 2012 21:04

Nic dziwnego w tym że Tusk się "przeobraził" wink Juz jakiś czas temu pisano o tym np tu:
Marek Migalski czarno widzi przyszłość Polski. Jego zdaniem Tusk jest przerażony, że po wygranej PiS, trafi do więzienia. Dlatego też będzie chwytał się wszystkich sposobów, nawet nielegalnych, byle tylko utrzymać się u władzy.
żródło:
http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/galeria/379058,1,pis-nie-bedzie-bralo-jencow-tusk-wyladuje-w-wiezieniu-galeria-zdjec.html#

...dlatego sepleniący cwaniaczek będzie się uciekał do wszystkiego, by tylko nie stracić poparcia... Nie wierzmy że nagle Tusk się "nawrócił. tak naprawdę w dupie jak miał tak ma i teraz nas wszystkich, zależy mu jedynie na stołku i n naszych głosach...nic więcej...

a do czego jest zdolny i na co go stać to juz pokazał i dobrze byśmy wszyscy to pamiętali i nie dali sie znów omamić...
Użytkownik VIP

first_personVIP Uploader

#20 | Dodany: 17 Luty 2012 21:07

Cytat: mirek04
ezus niech filesonic wróci błagam bo te serwery teraz ą badziewnye filesonic wróć

Filesonic cos kombinuje. Raz mają serwery w Holandii raz Hong kong.
KLIKAJ KLIKAJ KLIKAJ
tongue
Użytkownik VIP

sigmaipiUżytkownik

#21 | Dodany: 17 Luty 2012 21:08

Tyle tylko że głosując "na kogoś innego" można głosować nadal na PO tylko pod inną nazwą. PiS kontynuował wcześniejszą porażkę SLD a PO kontynuuje działania PiS bo te partie z czołówki notowa? są jedną ekipą przeznaczoną dla różnych klas społecznych. Od 1989r w Polsce rządzą ludzie z tej samej ekipy.
Użytkownik VIP

RMK_99Użytkownik

#22 | Dodany: 17 Luty 2012 21:09

Cytat: torrentorr
Aha i nie dajcie się nabrać na Palikota, bo to kolejna "nowa" partia która ma dać ciągłość dla tego nie(rządu) komunistów i socjalistów, którzy w razie przegranej Tuska mają przejąć po nim władzę.


Kolejny PiSowczyk się odezwał. RPP to jedyna godna poparcia partia która chce wolnej Polski niezniewolonej przez pieprzony rzymski kościół. Wiecie ile rocznie budżet polski traci przez kościół i pomylony konkordat ?

Najgorsze zło:

1. PiS
2. LPR
3. PO

Partie które mogą cokolwiek zmienić na lepsze ale trzeba dać im szanse to:

1. RPP
2. SLD
INTEL i7 6700K 4.61GHz / Noctua NH-D15 / MSI Z170-G43+ / G.Skill Ripjaws V DDR4 8GB 3600MHz CL16 / GeForce GTX980 4GB G:1513MHz/\M:8033MHz / SSD 850Evo 250GB + RAID-0 ST1000DM005 x7 + ST7000NV000 / Samsung S27C750 / CORSAIR CS750M / X-Fi Music + T3100 / Windows 7 x64
Użytkownik VIP

first_personVIP Uploader

#23 | Dodany: 17 Luty 2012 21:11

Cytat: RMK_99
Partie które mogą cokolwiek zmienić na lepsze ale trzeba dać im szanse to:

1. RPP
2. SLD

Ja chyba zaglosuje na SLD wink
http://prawo.money.pl/aktualnosci/wiadomosci/artykul/darmowy;internet;w;kazdym;domu;taki;pomysl;ma;sld,209,0,1025745.html
Użytkownik VIP

maaaniek2VIP

#24 | Dodany: 17 Luty 2012 21:19

RMK_99,
SLD już miało szanse i to nie jedna więc nie pisz o "dawaniu im szansy" Rządy pana Millera, Oleksego i jeszcze innych, afery ztym związane ja przynajmniej doskonale pamiętam.. rządy pseudosocjalisów co opływają w milionach, posiadaczy całuch osiedli jak Rossati i mówiących o miłości do robotnika i równości.. to kpina jakaś...


first_person,Naprawdę,...zawsze miałem i mam nadal Cię za inteligentnego gościa więc ...nie wygłupiaj się..Internet za darmo? Juz gdzieś to słyszałem, chyba u Tyska.. To na to łatwo widać się łapie młodych ludzi w RP no
Użytkownik VIP

RMK_99Użytkownik

#25 | Dodany: 17 Luty 2012 21:21

maaaniek2,

Zwróć uwagę że to opozycja robiła SLD pod górkę i starała się wszytko blokować.

Po za tym myślisz że PiS i PO są takie cudowne ? robią gorsze byki od SLD. Jedynie Palikot jest nienaganny i chce tego co inni pseudo bogobojni frajerzy boją się nawet wypowiedzieć.
INTEL i7 6700K 4.61GHz / Noctua NH-D15 / MSI Z170-G43+ / G.Skill Ripjaws V DDR4 8GB 3600MHz CL16 / GeForce GTX980 4GB G:1513MHz/\M:8033MHz / SSD 850Evo 250GB + RAID-0 ST1000DM005 x7 + ST7000NV000 / Samsung S27C750 / CORSAIR CS750M / X-Fi Music + T3100 / Windows 7 x64
Użytkownik VIP

maaaniek2VIP

#26 | Dodany: 17 Luty 2012 21:26

RMK_99,
Nie, ja jestem apolityczny, nie ufam żadnemu ugrupowaniu bo wszyscy się zmieniają po objęciu stanowisk po prostu, choćby i mieli naprawdę zamiar coś zrobic przed wyborami... Obserwuję politykę od dość długiego czasu i takie moje wnioski...

A to co napisałem wcześniej do Ciebie to nie jakieś szkalowanie czy pisanie na rzecz innej partii tylko zaznaczyłem że SLD już szansę miało i co zrobili i było za ich rządów to pamiętam..

..że o eksmisjach z miesza? na bruk nie wspomnę.. ludzie popełniali samobójstwa gdy im do drzwi pukano i kazano się wynosić.. To nie jest (nie był) rząd prospołeczny tylko pro obcy.. Obcy Kapitał robił co chciał, brak podatków itp...

to tak wygląda..
Użytkownik VIP

first_personVIP Uploader

#27 | Dodany: 17 Luty 2012 21:30

maaaniek2,
To była raczej ironia, bo wiadomo ze sam pomysł utopijny (na dzien dzisiejszy). Wazne ze nie siedza na dupie jak PIS w całorocznej żałobie, biorąc pensje, pieniądze (od podatników) za sadzenie kwiatków na biurkach i nic nie robienie. Nawet jak to fizycznie, moralnie, etycznie nie możliwe :]
Użytkownik VIP

DarcknatUżytkownik

#28 | Dodany: 17 Luty 2012 21:31

Dla mnie osobiście całe to zamieszanie z ACTA było wyśmienitym testem na wiarygodność naszych rodzimych artystów. Szczególnie tych, którzy na co dzie? żyją, z wciskania kitu o potrzebie walki z : establishmentem, korporacjami, zniewoleniem, materializmem , konsumpcjonizmem, ogłupiającą mainstreamową breją itd itp. Gdzież to się podziali ci wszyscy wygadani idealiści, gdy trzeba było zaprotestować przeciwko tej totalitarnej hucpie jaką jest ACTA? Po ich postawie można wywnioskować, że ich jedynym ideałem jest pełen żłób.
Użytkownik VIP

ziom4ziomUżytkownik

#29 | Dodany: 17 Luty 2012 21:34

Ja wiem jedno - na PiS nie warto głosować, bo będziemy mieć 4 lata rozlicze? "za smole?sk" i tym podobne bagienka polsko-polskie i polsko-ruskie.

PO się skompromitowało samo - goniąc własny ogon - gdy w pewnym momencie zaczęli mieć wszystko i wszystkich w du..e;

Prawda jest taka - NIE MA NA KOGO GŁOSOWAĆ!

SLD - stare komuchy bez pomysłu na samych siebie, a co dopiero na kraj;

Pali-kot - partai jednego błazna otoczonego psełdo-posłami - jakieś cioty i tranzystory (pod względem tolerancji - jest mi bliżej do PIS niż do psełdo-liberalnego pali-kota; to takie katolickie wychowanie i za chol.rę nie potrafię na geja/TS spojrzeć jak na normalną psychicznie osobę - dla mnie białe jest białe; czarne jest czarne, a facet ma jaja i honor; a kobieta jest po to by ją kochać/wielbić i chronić. A geje jak bardzo by się "nie kochały" - to nowego pokolenia/dzieci z tego związku nie będzie i jako tacy nie przedłużają gatunku/społecze?stwa).

PSL - "przystawka (przylepka) doskonała - da du.y każdemu - byle by być w rządzie (przy korycie - tak jest bardziej w nomenklaturze ludowców)...

I tak jest już w naszym kraju... niestety powoli zauważam w sąsiadach, że posłowie wcale nie odstają od średniej społecze?stwa... my Polacy niestety tacy już jesteśmy popierdzieleni... co byśmy nie zrobili przy urnach - i tak będzie źle...

Morał jest jeden - jak się nie obrócę - to i tak zawsze mam du.e z tyłu i ktoś chce mnie wydymać... a ja chcę tylko spokojnie swoje przeżyć,
Użytkownik VIP

maaaniek2VIP

#30 | Dodany: 17 Luty 2012 21:35

Darcknat,
nic dodać, nic ując po prostu RACJA!

ziom4ziom,
też RACJA ok
Użytkownik VIP

first_personVIP Uploader

#31 | Dodany: 17 Luty 2012 21:37


Sam Tusk zachowuje sie jak przedszkolak. Jak juz mleko rozlane (po podpisaniu w Tokio) reaguje. Cura posterior.
Użytkownik VIP

RMK_99Użytkownik

#32 | Dodany: 17 Luty 2012 21:48

Cytat: ziom4ziom
SLD - stare komuchy bez pomysłu na samych siebie, a co dopiero na kraj;


A myślisz że PiS PO LPR to nowe partie ? przecież to pozostałości po AWS.

Cytat: ziom4ziom
Pali-kot - partai jednego błazna otoczonego psełdo-posłami - jakieś cioty i tranzystory (pod względem tolerancji - jest mi bliżej do PIS niż do psełdo-liberalnego pali-kota).


A co masz to transexualistów ? i ludzi którzy dopiero teraz zaczynają z polityką ? może pora na coś nowego a nie ciągle stare odgrzewane kapcie.

Ja osobiście znam aż 5 transek i są to całkiem normalne dziewczyny które przez przypadek urodziły się w męskim ciele i psychiką damską.
INTEL i7 6700K 4.61GHz / Noctua NH-D15 / MSI Z170-G43+ / G.Skill Ripjaws V DDR4 8GB 3600MHz CL16 / GeForce GTX980 4GB G:1513MHz/\M:8033MHz / SSD 850Evo 250GB + RAID-0 ST1000DM005 x7 + ST7000NV000 / Samsung S27C750 / CORSAIR CS750M / X-Fi Music + T3100 / Windows 7 x64
Użytkownik VIP

fanoflakersUżytkownik

#33 | Dodany: 17 Luty 2012 21:50

RMK_99,
Nie wydaje mi się aby kobiety z penisami czy faceci z cyckami lepiej rządzili tym krajem...
Użytkownik VIP

first_personVIP Uploader

#34 | Dodany: 17 Luty 2012 21:59

Tak krytyukujecie SLD. A powiedzcie mi, czemu tylko SLD nie było za ACTA. Przecież dzięki własnie nim, wyszlo na swiatlo dzienne cala ta sprawa z ACTA. I nie pisac mi tu ze ich gloryfikuje, jako partie, bo to bedzie zwykly belkot.
Użytkownik VIP

RMK_99Użytkownik

#35 | Dodany: 17 Luty 2012 22:00

Cytat: fanoflakers
Nie wydaje mi się aby kobiety z penisami czy faceci z cyckami lepiej rządzili tym krajem...


Z prawego punku są to Kobiety ale DNA mówi co innego. Nie wszystkie TS zostawiają członka większość wykonuje zabieg korekty SRS. I uwierz mi są to całkiem normalne osoby. Ludzie szykanują takich ludzi bo w pewnym stopniu boją się ich i tego co reprezentują czyli brak podziału na płeć.
INTEL i7 6700K 4.61GHz / Noctua NH-D15 / MSI Z170-G43+ / G.Skill Ripjaws V DDR4 8GB 3600MHz CL16 / GeForce GTX980 4GB G:1513MHz/\M:8033MHz / SSD 850Evo 250GB + RAID-0 ST1000DM005 x7 + ST7000NV000 / Samsung S27C750 / CORSAIR CS750M / X-Fi Music + T3100 / Windows 7 x64
Użytkownik VIP

sigmaipiUżytkownik

#36 | Dodany: 17 Luty 2012 22:02

fanoflakers
Nie rządzi sie penisem ani cyckami więc każdy mający trochę oleju w głowie nie będzie brał pod uwagę takich osobistych spraw przy wyborze ekipy do rządu. Czy trans czy homo... co mnie to obchodzi ? Ma podejmować dobre dla społecze?stwa decyzję i to tylko to się liczy.
Użytkownik VIP

RMK_99Użytkownik

#37 | Dodany: 17 Luty 2012 22:08

Cytat: first_person
Tak krytyukujecie SLD. A powiedzcie mi, czemu tylko SLD nie było za ACTA. Przecież dzięki własnie nim, wyszlo na swiatlo dzienne cala ta sprawa z ACTA. I nie pisac mi tu ze ich jako partie gloryfikuje, bo to bedzie zwykly belkot.


Ba zapewne wiesz że ACTA jest niezgodna z prawem unijnym a dokładnie z Kartą praw podstawowych Unii Europejskiej. Czyli de facto kraje w których obowiązuje pełna karta nie mają prawa wprowadzić ACTA niestety dzięki PiSowi i Kaczy?skiemu polska przyjęła w ograniczonym stopniu kartę praw unii przez co ACTA może być wprowadzona. I za takie coś głosować na partię kartofli ? nigdy !
INTEL i7 6700K 4.61GHz / Noctua NH-D15 / MSI Z170-G43+ / G.Skill Ripjaws V DDR4 8GB 3600MHz CL16 / GeForce GTX980 4GB G:1513MHz/\M:8033MHz / SSD 850Evo 250GB + RAID-0 ST1000DM005 x7 + ST7000NV000 / Samsung S27C750 / CORSAIR CS750M / X-Fi Music + T3100 / Windows 7 x64
Użytkownik VIP

fanoflakersUżytkownik

#38 | Dodany: 17 Luty 2012 22:18

sigmaipi

Ale nie będzie tak owych podejmował... tacy "ludzie" będą próbować przeforsować swoje racje odnośnie homo,trans itp. sytuacji najpierw! Czyli ,że niby Polska jest krajem tolerancyjnym ,a prawda jest taka ,że nie jesteśmy tolerancyjni! Trzeba się z tym pogodzić.
Użytkownik VIP

first_personVIP Uploader

#39 | Dodany: 17 Luty 2012 22:25

RMK_99,
Szczerze mówiąc to Politycy w Polsce do konca tej umowy nie znali. Przeciez sam Kaczynski mowil publicznie ze umowy nawet nie czytal, ale szedl w zaparte za tlumem (w pewnym sensie to tez smieszne)

Co do Tuska, to zapewne chcial dobrze zrobic (podpisujac ACTA), tylko nie wiem komu.

Mam wrazenie graniczace z pewnoscia, ze był pewny ze niemcy i inne kraje EU podpisza umowe. Pewnie mu wara zwisla gdy sie dowiedzial ze nie.
Użytkownik VIP

RMK_99Użytkownik

#40 | Dodany: 17 Luty 2012 22:26

Cytat: fanoflakers
Ale nie będzie tak owych podejmował... tacy "ludzie" będą próbować przeforsować swoje racje odnośnie homo,trans itp. sytuacji najpierw! Czyli ,że niby Polska jest krajem tolerancyjnym ,a prawda jest taka ,że nie jesteśmy tolerancyjni! Trzeba się z tym pogodzić.


Mów za siebie zgredzie bo coraz więcej polaków jest tolerancyjnych. Inności boją się tylko bogobojni PiSowczyki.
INTEL i7 6700K 4.61GHz / Noctua NH-D15 / MSI Z170-G43+ / G.Skill Ripjaws V DDR4 8GB 3600MHz CL16 / GeForce GTX980 4GB G:1513MHz/\M:8033MHz / SSD 850Evo 250GB + RAID-0 ST1000DM005 x7 + ST7000NV000 / Samsung S27C750 / CORSAIR CS750M / X-Fi Music + T3100 / Windows 7 x64
Użytkownik VIP

fanoflakersUżytkownik

#41 | Dodany: 17 Luty 2012 22:33

RMK_99

Otóż widzisz...ja nie popieram żadnej partii na ten moment ,a tym bardziej twoich PISowczyków ,każdy jeden w tym kraju chce się dobrać do koryta. A zgredami to nazywaj swoich tatusiów jeśli już. Pozdrawiam
Użytkownik VIP

torrentorrUżytkownik

#42 | Dodany: 17 Luty 2012 22:40

Cytat: RMK_99
Kolejny PiSowczyk się odezwał. RPP to jedyna godna poparcia partia która chce wolnej Polski niezniewolonej przez pieprzony rzymski kościół.

Wiesz co to bardzo krzywdzące oskarżenia. Nie wierzę, że niektórym Polakom już całkiem mózg wyprano. Człowieku skąd założenie, że jestem za PiSem? Bo nie popieram PO? Ogarnij się.
Głosowałem na Nową Prawicę. I nie zagłosuję nigdy na żadną partię z obecnych które są w sejmie. Warta poparcia jest jeszcze UPR, ale nie Ruch Palikota. Nowa Partia w sejmie musi mieć nowe osoby, które nie mają obrzydliwej przeszłości.
Poczytaj sobie o Komisji Trójstronnej w której zasiadał Palikot. Tak guru Palikot, następca Tuska. To właśnie w tej Komisji wymyśla się takie ustawy jak ACTA. Polacy już pokazali co myślą o Palikocie na protestach - nikt nie znosi tego populisty. Trzeba być ślepym, aby wierzyć w intencje Palikota. On śpiewa jak mu zagrają. Obce służby specjalnie go wypromowały, żeby nie dopuścić ludzi, którzy znają się trochę na gospodarce, ekonomii i innych dziedzinach w których są ekspertami. (a nie jakaś minister sportu Mucha, która nie wie nawet, że w Polsce nie ma 3 ligi hokeja).
Jeśli Wy się zastanawiacie czy głosować na Palikota czy też na SLD to tracę wiarę w Polaków. Proszę zadajcie sobie trud i prześledźcie historię wielkich polityków z tych partii, a także tych mniejszych bo inaczej traficie z deszczu pod rynnę. Poszukajcie też powiąza? Palikota z Urbanem, zapoznajcie się z działaniami jakie są ukryte w ich głowach. Ci ludzie świadomie chcą zniszczyć wszystko co polskie, wiele osób obecnie zasiadających w sejmie ma korzenie nie polskie. Oni chcą nas wyko?czyć ekonomicznie i moralnie.
A tutaj wklejam dokument z 1999r. osoby, która miała pochodzenie żydowskie i polskie i która z sympatii do Polaków napisała ten dokument o "Zamiarach wobec Narodu Polskiego i Polski".
http://www.jvlradio.com/wwwboard/messages/62.html
To są fakty, które spełniły się już prawie w 100 %, konsekwencje są tragiczne.
Polecam na początek edukacji "Nocną Zmianę", a potem inne filmy dokumentalne, bo ciekawe ile wiecie np z historii o Polsce od roku 1989 i z innych faktów zatajonych z lat wcześniejszych, o których w szkołach nie uczono?

Każdy wynik sondażowe dla poparcia PO należy rozpatrywać w tandemie PO + RPP - im szybciej to zrozumiecie tym lepiej. Inaczej Polacy znowu wybiorą zdrajców i potem będą się dziwić przez kolejne 4 lata jak to się stało, że zamiast być lepiej jest znowu gorzej.
Użytkownik VIP

first_personVIP Uploader

#43 | Dodany: 17 Luty 2012 22:52

Cytat: torrentorr
"Nocną Zmianę"

Czy to nie przypadkiem film Kurskiego?

Czytałem recenzje po emisji
http://tinypaste.com/97630e8e


Jak piszesz ze t o film dokumentalny, to chyba ja sie na dokumentalnych nie znam, bo za takiego go nie uwazam.
Użytkownik VIP

germinUżytkownik

#44 | Dodany: 17 Luty 2012 22:54




POtusk niech wypi.erdala z całą swoją bandą, jest sko?czony dla większości polaków, którzy widzą co się dzieje w tym kraju PL !!!...


Użytkownik VIP

j44jjUżytkownik

#45 | Dodany: 17 Luty 2012 23:23

tusk was wszystkich sprzeda za stołek unijny ma to wpisana na swojej gębie
Użytkownik VIP

qitaSuper Uploader

#46 | Dodany: 17 Luty 2012 23:25

Panie i Panowie! Takie dyskusje, kto był za i kto przeciw nie mają (według mnie) najmniejszego sensu (dobrze jest się przyznać do błędu, tylko często to przychodzi za późno). Polityka to nic innego jak stosunki między ludzkie, więc proszę się nie dziwić że jeden cwaniak rucha drugiego cwaniaka. PiSiory, PeOwce, Spadkobiercy Ludowej Demokraci czy inni kłamcy mają wszystkich w czarnej dupie! Korporacje, masoneria, politycy, dyktatorzy i cały psi pomiot dąrzacy do włady byli, są i będą wrogiem wolności człowieka.
Żeby przeciestawiać się takiemu skur....sy?stwu ludzkość wynalazła rewolucje.
Przesta?my pić wódkę, a zacznijmy palić Marię! fellow


http://www.youtube.com/watch?v=VoH2Y4ErNew
Użytkownik VIP

torrentorrUżytkownik

#47 | Dodany: 17 Luty 2012 23:30

Cytat: first_person
Czy to nie przypadkiem film Kurskiego?

Między innymi, ale nie tylko.
Cytat: first_person
Jak piszesz ze t o film dokumentalny, to chyba ja sie na dokumentalnych nie znam, bo za takiego go nie uwazam.

Dobra możemy się spierać czy dokumentalny czy nie, może nazwijmy go edukacyjnym?
To co zostało zawarte w tym filmie to prawda. Nie przepadam za Kurskim, ale to był pierwszy krok, który na nowo zainteresował mnie polityką i historią Polski od roku 1989r i z lat wcześniejszych (tego w gimnazjum i liceum nie uczą). Dzięki temu przeanalizowałem sytuację i dopiero zrozumiałem dlaczego nasz własny (nie)rząd zdradza własnych Rodaków. Bo na początku myślałem, że to może w wyniku własnej niekompetencji czy też pecha i rządzenie w trudnych czasach kryzysu. Ale tego było coraz więcej i prawda odkrywana po czasie jest zatrważająca, bo każdy zdrowo myślący człowiek, który sam potrafi formułować wnioski wie, że ta sytuacja nie wynika tylko ze złego rządzenia.
Czemu ja także miałem mylne założenie przez tyle lat jak i większość (powiedzmy młodych osób), że np. taki Wałęsa obalił komunizm (jak to on podkreśla sam). Dopiero próby szukania pośród wszystkich tych kłamstw odrobiny wyjaśnienia i prawdy doprowadzają do szokujących faktów. Akurat sam Wałęsa kazał nagrywać te tajne posiedzenia, żeby mieć podkładkę w razie jakby go ktoś próbował w coś wkręcić. To że Kurski i inni dotarli do tych nagra? to chwała im za to. Słów które wypowiedzieli Tusk, Wałęsa i inni w tym filmie nie da się zatuszować. A Pawlak z ramienia Wałęsy został premierem w 91r. po obaleniu rządu premiera Olszewskiego, żeby zatrzymać próbę rozliczenia komunistów, dokonania lustracji i dekomunizacji. Każdy kto próbuje obecnie tych ludzi odsunąć od władzy jest niszczony (czasem dosłownie). Każdy kto szuka prawdy jest zagrożeniem dla nich, bo inaczej kiedyś mogliby oni zostać pociągnięci do odpowiedzialności za swoje złe decyzje.

Dla niektórych ludzi to jest szok i w to nie wierzą - w psychologii to się nazywa dysonans poznawczy. Gdy wali się całe twoje przekonanie o poglądach na daną sprawę, gdy prawda wychodzi na jaw aby zmienić dyskomfort, który powoduje to uczucie, próbuje się albo odrzucić prawdę albo jakoś dopasować ją do swoich teorii. Dlatego niektórzy ludzie idą w zaparte i będą bronić Palikota, SLD czy PO, a nawet PiS bo to zburzyłoby ich światopogląd i odczuwali by ciągły dyskomfort.

Nie ma co się oszukiwać, albo będziemy edukować społecze?stwo, albo każdy dalej będzie się dziwił czemu jest tak jak jest w Polsce, albo i gorzej jeśli wybieramy a to PO a to PiS a to Palikota, który jest podobno wolnościowcem i który "woli ziomków z Niemiec" niż rodaków patriotów "oszołomów" z Polski".

Oczywiście każdy może powiedzieć dość i opuścić ten kraj, założyć rodzinę i żyć szczęśliwie gdzie indziej, ale czy nie będzie Was obchodził zupełnie los waszych rodziców, którzy tu zostaną i własnych rodzin, czy też znajomych z podstawówki, liceów którzy zostaną tu z braku innej możliwości. Szkoda tylko że czasem na zawsze tracimy naszych przyjaciół z Polski, bo nie chcą żyć w takim zrujnowanym kraju i zanikają takie znajomości.

Edukacja i jeszcze raz edukacja inaczej zamienimy siekierkę na kijek i dalej będziemy przecierać oczy ze zdumienia.
Bo nikt mi nie wmówi, że w prawie 40 mln kraju nie ma 460 uczciwych Polaków, ekspertów w swoich dziedzinach, którzy potrafiliby naprawić to co do tej pory zepsuli inni i wyciągnąć kraj z ruiny. Za obecnymi politykami stoją rzesze lobbystów, którzy nie pozwalają nic polepszyć w tym kraju.

I jeden filmik na koniec:
http://www.youtube.com/watch?v=PaN41CDWaio&feature=plcp&context=C3da7718UDOEgsToPDskLwFJ__VTPMfLEtpPVf9rKi

Od nas zależy czy coś tu się zmieni, od Ciebie i ode mnie. Nie czekajmy na rozkazy innych, sami coś działajmy. Potrzebny jest ruch oddolny (jakoś Pa?stwo podziemne jako jedynym nam się udało stworzyć).
Użytkownik VIP

maaaniek2VIP

#48 | Dodany: 17 Luty 2012 23:49

Cytat: RMK_99
Z prawego punku są to Kobiety ale DNA mówi co innego. Nie wszystkie TS zostawiają członka większość wykonuje zabieg korekty SRS. I uwierz mi są to całkiem normalne osoby. Ludzie szykanują takich ludzi bo w pewnym stopniu boją się ich i tego co reprezentują czyli brak podziału na płeć.

Ja szczerze takim chorym osobom współczuję. Mówię to naprawdę szczerze, bo to osoby z chorym umysłem. Skoro mózg mówi im co innego niz ich ciało, to nie jest to normalna osoba a anormalna. Wiem że mogą być to ludzie szlachetni i wartościowi. Mogą być wybitnymi nawet osobami, dlaczego nie. Jednak takie osoby nie muszą sie obnosić ze swoimi anomaliami publicznie, gdyż jest może być to szokujące i bulwersujące dla reszty ludzi.. Niech pokażą co potrafią w życiu innym wartościowego dać oprócz obnoszenia się wszędzie swoją nienormalnością, udowadniania że są normalni ..Mało tego! Wymagania od innych zaakceptowania ich jako 100% zdrowych i normalnych!!! ..a to juz nie jest wesołe.

Mogę takie osoby szanować ze względu na ich charakter czy to co potrafią w życiu czy za to co dali światu. Jednak nie mam ochoty i nie będę ich cenił za to, że nachalnie wymagają uznania ich chorego seksualnie świata! Bo niby z jakiej racji?!

Nie idzie nie zauważyć, że już w pewnych krajach robi sie coś przerażającego! Bycie normalnych (hetero) staje się niemodne wstydliwe i głupie, natomiast bycie gejem, transem czy innym dziwactwem, staje sie jak najbardziej topowe modne, na czasie i w ogóle OK

..a ktos kto odważy się na krytykę bo mu się to nie podoba, uznawany jest od razu za uprzedzonego faszystę itp...

No niestety... nie nie i jeszcze raz NIE!

...zapewne większość z nas obrzydza jakiś cuchnący kloszard z brudnymi pazurami, mnie jednak też obrzydzają osoby tej samej płci całujący się publicznie. Podobnie mam odrazę do facetów w damskich ubraniach czy kobiet mówiących basem mające zapewne w spodniach to co i ja no ..niestety .. Nie wiadomo jak do takiego kogos się zwracać i w ogóle.. Mam prawo miec odraze do takich osób i nie znaczy że jestem jakimś uprzedzonym do nich jako ludzi! Jestem uprzedzony do ich krótko mówiąc zbocze? i tyle...Skąd mogę wiedzieć czy oni nie mają do mnie odrazy za to że jestem facetem, hetero, mam żonę i dzieci?

Szczytem jest możliwość np w Holandii adoptowanie dzieci przez gejów czy lesby! Strach pomyśleć co takie dziecko wyniesie z domu!

Niestety biologia płata ponoś figle i są tacy jak geje, lesby i transy...tak się często własnie tłumaczą homo i trans..
Jednak w jednym jest sprawiedliwa i nie da sie jej oszukać tak jak twierdzenie facetów że są kobietami czy na odwrót. Nie da się jej oszukac w tym że spłodzić dziecko może tylko facet kobiecie a nie w innych chorych konfiguracjach! Nawet sztuczne zapłodnienie również jest wynikiem 2 płci odmiennych a nie tych samych...


I to jest dowodem, kto jest normalny a kto nie jest....jesli chodzi o orientację seksualną..

Czy osoby urodzone z dwoma głowami można uznać za normę? Przecież wiele takich przypadków było choćby w Japonii po atakach nuklearnych. Oczywiście należy im się szacunek jako ludziom jednak z normalnoscią gdzie człowiek ma jedna głowę to niestety ..

Dlaczego np pedofilów, zoofilów , nekrofilów uznaję się często za chorych i próbuje leczyć, są ośrodki jakieś itp.. a homo, trans, les mają być uznawani za zdrowych? Dlatego tylko że oni nie krzywdzą dzieci, zwierząt i nie profanują zwłok? Dlatego mają byc uznawani tak samo jak hetero i ma im przysługiwać wychowywanie dzieci!? I prawo do eksponowania publicznego swoich zbocze??

Pedofilów powinno sie uśmiercać i tu nie ma dyskusji, ze względu na perfidię i ogrom zbrodni które popełniają. Innych zboków można by leczyć...własnie dlaczego można leczyć i chyba wyleczyć z np zoofilii a nie można z pedalstwa, lesbijstwa i transekualizmu? Dlatego bo wymagają by ich uznawać za normalnych??

Dlaczego w celu poprawy komfortu życia homo przy zmianach płci stawia się na oprócz girurgicznego leczenie hormonami w celu uzyskania na siłe podobie?stwa innej plci a nie postawi sie na leczenie psychiki w odwrotnym kierunku, by np. facet czujący się kobietą pozostał facetem, czy kobieta kobietą? Dlatego że w głowie to taki ma normalnie po kolei, tak i tylko ciało trzeba dostosować??


Kto mi odpowie na to pytanie? Gdzie leży ta różnica?
Użytkownik VIP

tatolUżytkownik

#49 | Dodany: 18 Luty 2012 00:34

Filesonic wróć.

Trwają przymiarki do nowego serwisu filesonic elite.
Użytkownik VIP

gacek017Użytkownik

#50 | Dodany: 18 Luty 2012 01:46

Cytat: first_person
Filesonic cos kombinuje. Raz mają serwery w Holandii raz Hong kong.


Rapidshare ma raz Germany a raz United Kingdom

Informacje

Jeżeli chcesz skomentować artykuł musisz być zarejestrowany na stronie.