EXSite.pl - Portal ze wszystkim Mamy tutaj wszystko

NIE MASZ JESZCZE KONTA? ZAREJESTRUJ SIĘ ZA DARMO!   
Przypomnij hasło X

Zakaz dodawania tylko Hellshare/fastshare - Update.

Dodał: NonScene 27 Luty 2013 15:15


Zakaz dodawania tylko Hellshare/fastshare - Update.


Ostatnimi czasy użytkownicy narzekali na trudności w pobraniu plików na HellShare jako free user co poniekąd potwierdzają również twórcy serwisu choćby na Facebooku. Jednocześnie jednak zapewniają oni, że obecnie Hellshare oferuje możliwości jednoczesnego pobierania 3000 osób oraz 1 pliku na 24 godziny. Z racji dużych trudności ze ściąganiem plików na tę chwilę podtrzymujemy swoją wcześniejszą decyzję w sprawie linkowania HellShare.

Jak to działa: jeśli jesteś uploaderem i wstawiasz newsy na EXSite.pl, uploadujac na Hellshare musi być chociaż jeden mirror z którego użytkownik będzie mógł ściągnąć za darmo oczywiście z ograniczeniami hostingowymi.

Nie możesz dodawać newsa tylko i wyłącznie z serwerem Hellshare; takie newsy będą kasowane.


Pozdrawiamy,
Ekipa EXSite.pl

Użytkownik VIP

FeeVeeRUżytkownik

#1 | Dodany: 19 Maj 2012 12:47

help
Nie robie reuploadów!
Użytkownik VIP

koksik117Użytkownik

#2 | Dodany: 19 Maj 2012 12:48

Oo, nie wiedziałem że tylko dla polski taki myk zrobili :/ nie ładnie ...
Użytkownik VIP

grad3dUżytkownik

#3 | Dodany: 19 Maj 2012 12:49

A to wszystko przez : "Jak pobierać z HellShare kilka plików na raz"
Użytkownik VIP

GHunter Użytkownik

#4 | Dodany: 19 Maj 2012 12:53

grad3d, szczerze? Powód jest raczej inny. Ja rozumiem, że są obciążone serwery. Ale na Boga nie o 2-3 w nocy.
Użytkownik VIP

grad3dUżytkownik

#5 | Dodany: 19 Maj 2012 12:54

Wróżbita Grad3d przepowiada: Wielka migracja na inne hostingi się zbliża...
Użytkownik VIP

koksik117Użytkownik

#6 | Dodany: 19 Maj 2012 12:57

grad :) problem w tym że aktualnie ciężko o dobre serwery :) jeszcze turbobit wmiare jeśli chodzi o upload chodzi, reszta co chwile jakieś problemu z ftp itd ...
nie chodzi nawet o $$ bo na tym całym turbobit to naprawde symboliczne kwoty ...
Użytkownik VIP

mietek81szUżytkownik

#7 | Dodany: 19 Maj 2012 13:05

A co z tymi co mają konta premium !!!
Użytkownik VIP

grad3dUżytkownik

#8 | Dodany: 19 Maj 2012 13:07

GHunter,
Chyba nie zaprzeczysz, że Polacy to taki specyficzny naród, który każdą, nawet najmniejszą okazję, będą eksploatowali na 101% ?
Użytkownik VIP

koksik117Użytkownik

#9 | Dodany: 19 Maj 2012 13:11

mietek chyba nie zrozumiał ;) na exsite dalej bd linki z hellshare :0 to nie jest bezkompromisowy zakaz dodawania linków HS, tylko trzeba dodać jeszcze jakieś inne alternatywne ;-)
Użytkownik VIP

GhostRaiderUżytkownik

#10 | Dodany: 19 Maj 2012 13:18

Pazerne typy i tyle.Niedługo znowu się obudzą, bo nagle się okaże, że nikt od nich nie ściąga, co za tym idzie nikt nie wrzuca i pieniążki nie lecą. Ja się bez nich obejdę.
Intel Core i7 4790K 4.80 GHz|Thermalright HR-02 - Macho 120 Rev. A
ASRock Z97 EXTREME6|G.Skill RipjawsX DDR3 4x4GB 2133MHz CL9
MSI GeForce GTX 1080 Gaming, 8GB GDDR5X
Be Quiet! Pure Power BQT L8-CM-630W|Samsung 2.5'' SSD 840 Evo 250GB
Seagate 1 TB Barracuda (64MB, SATA/600)
Lite-ON DVD+/-RW IHAS122-18 bulk black|Aerocool GT-R | Samsung 46" |Logitech Z906
Użytkownik VIP

LILILILO VIP Uploader

#11 | Dodany: 19 Maj 2012 13:20

brawo
Użytkownik VIP

GHunter Użytkownik

#12 | Dodany: 19 Maj 2012 13:24

grad3d, nie zaprzeczę. Ale to też problem hellshare, że na to zezwalają, chociaż wiem, że łażą po warezach [zapraszałem nawet ich na oficjalne konto -> zero odzewu :)] i patrzą, czyli o sposobach wiedzą.
Fajnie jest być monopolistą. Tylko trzeba być nim z głową.

Chociaż, w sumie, nie ma się czemu dziwić. Jakby userzy nie skąpili kasy i kupowali tam premki, zamiast kradzione / współdzielone na allegro czy innych tam multipremium to by była gra fair. A skoro userkowie nie grają fair, to i oni nie muszą. Prawda? :P
Użytkownik VIP

papas34Użytkownik

#13 | Dodany: 19 Maj 2012 13:27

Teraz to możecie gdybać ściągali czy nie?Ważne jest to że są pazerni i chcą kasy zobaczyli że Polacy dużo pobieraja to dlaczego na tym nie skorzystać.Najlepiej poszukać innych serverów przecież jest ich dużo.
Użytkownik VIP

MIECIO222Użytkownik

#14 | Dodany: 19 Maj 2012 13:28

rat74 ty jakiś uprzedzony jesteś jak masz jakiś problem to do psychologa czas się zgłosić żal mi cię troszeczkę chłopaku a co do wypowiedzi pana wyżej to święta racja ok
Użytkownik VIP

grad3dUżytkownik

#15 | Dodany: 19 Maj 2012 13:29

GhostRaider,
Wyobraź sobie sytuacje w której to Ty zakładasz właśnie taki serwis. Ze sprzedaży kont premium (minus prowizja dla uploaderów) musisz opłacić serwery + ludzi. Interes się kręci, w internecie coraz więcej informacji, że serwis dobry, wypłacalny, udaje się Tobie wygenerować dosyć duże zyski i *puf*. Pojawiają się Polacy, którzy ściągają na potęgę z opcji "za free". Twoje zyski diametralnie lecą w dół na łeb na szyje, z czasem bilans utrzymania serwisu wychodzi na zero. I teraz pytanie. Co w takiej sytuacji zrobiłbyś Ty?
Użytkownik VIP

GHunter Użytkownik

#16 | Dodany: 19 Maj 2012 13:31

Cytat: grad3d
Pojawiają się Polacy, którzy ściągają na potęgę z opcji "za free". Twoje zyski diametralnie lecą w dół na łeb na szyje, z czasem bilans utrzymania serwisu wychodzi na zero.


Już gdzieś słyszałem fajne stwierdzenie, "jak przyjdzie Polska to roz***** każdy hosting" :)
Użytkownik VIP

AiB18Użytkownik

#17 | Dodany: 19 Maj 2012 13:44

"Witamy, darmowe pobieranie jest normalnie dostępne. Pozdrawiamy" taką dostałem odpowiedź na moje zapytanie z profilu FB Hella
Użytkownik VIP

jajobajoUżytkownik

#18 | Dodany: 19 Maj 2012 14:04

Proponuję jednak nie kasować takich tematów, bo mozę za jakiś czas odblokują free user dla Polski. Ostatnio też cudowali ale jednak sie z tego wycofali. A czemu robią to dla Polski. Myślę, że dlatego, że jestemy ich największym klientem free users. Chcą wyciągnąć z nas kasę ;)
Użytkownik VIP

amh87Użytkownik

#19 | Dodany: 19 Maj 2012 14:10

A na mojej stronie będę robił wielki reupload i wszystkie newsy (od dnia 1 luty 2012 do dziś ) będą na darmowym serwerze zippyshare


GHunter - możesz znowu edytować komentarz, bo ci się nudzi, ja nie widzę powodu żeby go edytować - linki i nazwy swojej strony nie podałem
Użytkownik VIP

zabijaka551Użytkownik

#20 | Dodany: 19 Maj 2012 14:24

Ja może zacznę wrzucać na zippy i tym podobne serwery :D
Użytkownik VIP

GHunter Użytkownik

#21 | Dodany: 19 Maj 2012 14:36

AiB18, i taką samą odpowiedź dostała osoba pisząca im maila w nocy :D
Skisił się ten host i tyle, jak nie limity i przeginanie pały, to uploaderów w wała robią, a z kasy nawet premki nie mozna dla siebie mieć, pfffff.


zabijaka551, ban za spam w podpisie.
amh87, bujasz się na ostrzu noża misiu :D
Użytkownik VIP

kupczanUżytkownik

#22 | Dodany: 19 Maj 2012 15:27

GHunter ,
Dokładnie koło musi się zamykać, każdy grabi do siebie a nie od siebie , taka prawda...
http://rapids.pl/52217
Użytkownik VIP

FeeVeeRUżytkownik

#23 | Dodany: 19 Maj 2012 16:30

ACTA,
Dokładnie dostałem tą samą odpowiedź ok
Nie robie reuploadów!
Użytkownik VIP

GHunter Użytkownik

#24 | Dodany: 19 Maj 2012 16:37

ACTA, ehe, teraz ci tak odpisują ;D
A w nocy była inna śpiewka ;D

Użytkownik VIP

gzesiu2205Użytkownik

#25 | Dodany: 19 Maj 2012 16:59

Oto ORYGINALNA ODPOWIEDŹ OD HELLSHARE, KTÓRĄ DZISIAJ OTRZYMAŁEM:



Dzie? dobry,

Nie wiem skąd te informacje, ale na pewno nie są one oficjalne. Nie planujemy blokady free userów. Drobne problemy mogą występować w najbliższym czasie ze względu na zmiany w systemie kontroli spowodowane duża ilością narusze? regulaminu.

Mam nadzieję, że odpowiedź rozwiązała Pana wątpliwości
W razie pyta?, prosimy o kontakt.

Pozdrawiam
Jacek Dziedzic
HellShare.pl support


O CO WAM CHODZI?! TE INFORMACJE SĄ NIEPRAWIDŁOWE!!
Użytkownik VIP

MiroslawskiUżytkownik

#26 | Dodany: 19 Maj 2012 17:05

bardzo dobrze, że portal tak szybko reaguje brawo
ale ja bym dodał jeszcze trzy serwisy do tego zakazu,
hitfile
5fantastic
turbobit - poza małymi plikami pdf nie ma możliwości ściągnięcia za free czegokolwiek, rozłącza, próbowałem wielokrotnie

co za różnica, że ktoś połączy i doda 4 opcje z hell włącznie skoro nadal z żadnego nie będzie możliwości ściągnięcia bez opłat czyli za free am
Jak jest się innym to się przyzwyczajasz do ludzkiej głupoty, to lepsze od bycia głupkiem ...
Muminki Cię widzą, Muminki Cię śledzą, Muminki Cię znajdą, Zabiją i zjedzą!!
Użytkownik VIP

jiNSUżytkownik

#27 | Dodany: 19 Maj 2012 17:23

Juz trzeci dzie? nie mogę pobrać do ko?ca jednego sezonu serialu. Uploader nie zapewnił dodatkowych hostingów, toteż jestem udupiony.
Z HellShare, będzie to co z HotFile, RapidShare. Stracą w oczach uploaderów, pobierających i ponownie zaczną swoje podchody, aby przyciągnąć ludzi. I tak w kółko.

Co do TurboBit również powinna być taka zasada. Bardzo rzadko mozna coś pobrać, z uwagi na ciągłe wykorzystanie limitu połącze? IP z zakresu polski. Bardzo są restrykcyjni w tych połączeniach, przez co hosting nie jest przyjazny pobierającym. Uploaderzy powinni o tym myśleć, bo bez pobra? nie ma zysków.


 
Mądrej głowie dość dwa słowie, a głupiemu to i referatu mało.
Użytkownik VIP

StarbuckUżytkownik

#28 | Dodany: 19 Maj 2012 18:17

Cytat: grad3d
Pojawiają się Polacy, którzy ściągają na potęgę z opcji "za free". Twoje zyski diametralnie lecą w dół na łeb na szyje, z czasem bilans utrzymania serwisu wychodzi na zero


Ale te stwierdzenie jest zupełnie nieuprawnione . Dlaczego mają im niby zyski spadac kiedy do gry włączają sie polacy ?

A w posunięciu Hellshare nie było by nic złego i oburzającego gdyby Hell otworzył sie na Europe zachodnią i gdyby naliczał ( zwłaszcza teraz) również pobrania z kont premium .

Użytkownik VIP

Download KillerUploader

#29 | Dodany: 19 Maj 2012 19:05

Zróbmy własny hosting! EXSite to potężna firma. Może jakby połączyć się z pebem i wiaderkiem, czy innym warezem, to powstałby zajebisty host z przyzwoitą płacą!
Spragniony anime, mangi i info z Japonii? Klikaj:
Projekt K7 M&A


Moje dotychczasowe publikacje na EXSite
http://exsite.pl/user/Download+Killer/news
Użytkownik VIP

piterO89Użytkownik

#30 | Dodany: 19 Maj 2012 19:25

Przeciez moglibyscie dawac na bitshare szybki hosta ....tak ale jest jeden szkopul niskie zarobki lepiej to niz nic...ale mozna to zmienic ranga wyzej :)
Ten Jedyny, by rządzi? wszystkimi, ten Jedyny, by wszystkie odnale??
Ten Jedyny, by zebra? je wszystkie i w ciemności zespoli? wi?zami
Użytkownik VIP

joseph0025VIP Uploader

#31 | Dodany: 19 Maj 2012 19:28


Przeciez moglibyscie dawac na bitshare szybki hosta ....tak ale jest jeden szkopul niskie zarobki lepiej to niz nic...ale mozna to zmienic ranga wyzej :)


Ranga która nigdy nie rośnie
:)
Użytkownik VIP

piterO89Użytkownik

#32 | Dodany: 19 Maj 2012 19:32

Mozliwe niewiem nie upam czytalem ze jednak rosnie ....ale mozecie upac na bitshare .

Z innej beczki jak jest wkoncu z tym limitem pobrania danych ze tylko 5gb mozna pobrAC na 24 godzina chodzi mi o rapidgator ?
Ten Jedyny, by rządzi? wszystkimi, ten Jedyny, by wszystkie odnale??
Ten Jedyny, by zebra? je wszystkie i w ciemności zespoli? wi?zami
Użytkownik VIP

DomoramaUżytkownik

#33 | Dodany: 19 Maj 2012 21:25

Dzie? dobry,

pragniemy poinformować, że darmowe pobieranie jest normalnie dostępne, tylko ta opcja jest limitowana.

W razie pyta?, prosimy o kontakt.

Z pozdrowieniami

Lubomir Jungwirth
HellShare.pl


...tylko ta opcja jest limitowana ? :>

Zapytałem o co z tym chodzi :

Dzie? dobry,

limitowana w sensie pojemności serwerów przeznaczonych dla pobra? darmowych, ponieważ są one oddzielone od tych dla użytkowników premium w celu zabezpieczenia jakości usługi. Pragniemy poinformować, że aktualnie ewidujemy dzisiątki tysięcy darmowych pobra?.

W razie pyta?, prosimy o kontakt.

Z pozdrowieniami

Lubomir Jungwirth
HellShare.pl
Użytkownik VIP

MiroslawskiUżytkownik

#34 | Dodany: 19 Maj 2012 21:39

Damorama czyli jeden wolny serwer jest dla Polski na free, a reszta na premium?
konia z rzędem temu komu się uda coś pobrać, dziś w nocy próbowałem i nie było szans, nawet w nocy, sprawdzałem do 5 rano

"ewidują" dziesiątki tysięcy pobra? free ale pewnie w Słowacji i Czechach

sprawdziłem jak to wygląda ze strony Czeskiej przez znajomka i nie było problemów, obciążenie serwera na poziomie kilku procent
po prostu zablokowali free dla Polski, tak jak na początku napisano, a reszta to bujda i ściema
Jak jest się innym to się przyzwyczajasz do ludzkiej głupoty, to lepsze od bycia głupkiem ...
Muminki Cię widzą, Muminki Cię śledzą, Muminki Cię znajdą, Zabiją i zjedzą!!
Użytkownik VIP

DomoramaUżytkownik

#35 | Dodany: 19 Maj 2012 21:55

Ja ściągam teraz album MP3 przez czeskie proxy.
Jeżeli do pon. nic nie ruszy będzie trzeba przedłużyć premium.
Użytkownik VIP

SebaSTIVIP Uploader

#36 | Dodany: 19 Maj 2012 22:48

NonScene od wczoraj sie cos dzieje a wy juz panikujecie, nie napisali oficjalnej wiadomoaci, napisza wtedy cokolwiek zakazujcie...EXSite.pl jest darmowym serwisem...za kazde pobrania mamy kase jak i z premek wiec nie dokonca bym to tak nazwal:P
Użytkownik VIP

MiroslawskiUżytkownik

#37 | Dodany: 19 Maj 2012 22:51

SebaSTI - nie masz racji, trzeba od razu reagować, a nie przedłużać i czekać na wyjaśnienie
choćby takie jakie udzielili Domorama - przecie to ściema i bicie piany jedynie
chcesz nam dać do zrozumienia, że to za dużo pracy dodawać linki na inne serwery z których da się za free ściągnąć (zgodnie z regulaminem EXSite), i że ta praca nie jest opłacalna bo nie będziesz miał z tego zysku?
Jak jest się innym to się przyzwyczajasz do ludzkiej głupoty, to lepsze od bycia głupkiem ...
Muminki Cię widzą, Muminki Cię śledzą, Muminki Cię znajdą, Zabiją i zjedzą!!
Użytkownik VIP

SebaSTIVIP Uploader

#38 | Dodany: 19 Maj 2012 23:11

jakie to zyski niech sie inni pochwala:D .. ja tam moge wrzucac i na 2 serwery mi to lotto
Użytkownik VIP

cotypowieszUżytkownik

#39 | Dodany: 20 Maj 2012 00:47

Noc, a serwer przeciążony, do dupy z tym hellsharem. ściągnięcie czegokolwiek z tego badziewia graniczy z cudem
Użytkownik VIP

piterO89Użytkownik

#40 | Dodany: 20 Maj 2012 01:30

Wgl hellshare ma jakies limity pobran z konta premium ?
Ten Jedyny, by rządzi? wszystkimi, ten Jedyny, by wszystkie odnale??
Ten Jedyny, by zebra? je wszystkie i w ciemności zespoli? wi?zami
Użytkownik VIP

bagi07Użytkownik

#41 | Dodany: 20 Maj 2012 02:09

Ludzie! Właśnie ściągam z hellshare za free. Wyczyściłem wszystkie cookies związane z hellshare i nagle mogę ściągać. Albo ich serwer dopuścił mnie przez przypadek (błąd) i mam jednorazowego farta (oby nie), albo hellshare po prostu zbanowało tych, którzy omijali limity. Wyczyśćcie pliki cookie (ciasteczka) i sprawdźcie, czy teraz można ściągać. Jeśli nie, to może jest tak jak wyżej napisałem -mogę ściągać, bo mają jakiś chwilowy error.
Użytkownik VIP

MiroslawskiUżytkownik

#42 | Dodany: 20 Maj 2012 03:40

bagi07 miałeś farta,
mam zmienne IP z orange i stałe IP z kablówki od sąsiada (dwa adresy MAC), ciasteczka i cała historia czyszczą się u mnie automatycznie za każdym razem jak zamykam Operę a nadal nie mam możliwości pobrania czegokolwiek
i nie wiem o jakich limitach piszesz, nigdzie u nich nie ma w regulaminie, że nie można pobierać jednocześnie kilku plików, jedyne ograniczenie to ilość plików na 24h dla jednego IP i to też nie jest wpisane w regulamin, tylko wyskakiwał taki komunikat
nadal dla Polski jest obciążenie serwera 100% z sugestią by zapłacić, Czesi i Słowacy mogą pobrać za free i obciążenie serwera jest kilku procentowe
nawet jakby blokowali MAC to na którymś łączu powinno mi się udać coś pobrać
Jak jest się innym to się przyzwyczajasz do ludzkiej głupoty, to lepsze od bycia głupkiem ...
Muminki Cię widzą, Muminki Cię śledzą, Muminki Cię znajdą, Zabiją i zjedzą!!
Użytkownik VIP

bagi07Użytkownik

#43 | Dodany: 20 Maj 2012 04:10

Może po prostu raz na ileś prób się uda. Szkoda, że mój operator blokuję możliwość zmiany IP programem takim, jak HideIP, ale kto ma taką możliwość, niech spróbuje wybrać inny kraj (np. Czechy), zmieni IP i wtedy spróbuje ściągać. W Czechach jest legalna marihuana. Ma to swoje dobre strony, ale, jak widać, nie tylko dobre. Wszyscy zjarani w tych Czechach i takie są tego efekty. Chociaż w godzinach pracy powinni tego zabronić.
Użytkownik VIP

zwirek666Użytkownik

#44 | Dodany: 20 Maj 2012 09:53

Jeszcze nic dziś nie ściągnąłem a tu taki komunikat

freakshare:

Wyczerpałeś limit ściągnięć na dzie?!

Download faster and without limits - Get Premium now!
Użytkownik VIP

NonSceneVIP

#45 | Dodany: 20 Maj 2012 10:32

SebaSTI,
kolego wrzucaj sobie nawet na odsiebie mi to lata, hellshare zabroniony do odwolania i tyle.
Użytkownik VIP

elvira3Użytkownik

#46 | Dodany: 20 Maj 2012 10:58

Gdyby chociaż bezczelnie nie oszukiwali. Ten komunikat pojawia się już po 1 ściągniętym pliku
Obciążenie serwera: 100%
Przekroczyłeś dzisiejszy limit na ściąganie za darmo. Możesz ściągnąć tylko 20 plików w ciągu 24 godzin.

według stanu obecnego komunikat powinien być
...Możesz ściągać tylko 1 plik w ciągu 24 godzin.
Użytkownik VIP

koba144Użytkownik

#47 | Dodany: 20 Maj 2012 11:17

Obciążenie serwera: 100%
Przekroczyłeś dzisiejszy limit na ściąganie za darmo. Możesz ściągnąć tylko 20 plików w ciągu 24 godzin

lecz dzis o 2 w nocy poszło mi pare plików bład w hell am czy co?
Nie nale?y wstrzymywa? bąka poniewa? gazy idą do m?zgu i stąd si? biorą posrane pomys?y.
Użytkownik VIP

sebol05Użytkownik

#48 | Dodany: 20 Maj 2012 11:36

5 lat temu rs mnie wkurzal to go nikt nie blokowal, to jest warez, platne pobieranie. wrzucaja teraz na jakies syfy z ktorym pobieranie pliki 2 dni, sebasti ma racje, kazdy inny hosting robi tak samo, moze nie tak agresywnie.
Użytkownik VIP

StarbuckUżytkownik

#49 | Dodany: 20 Maj 2012 11:51


Info od Hellshare :

Dzie? dobry,



Dziękujemy za kontakt i informujemy, że limity w pozostałych krajach są większe. Polscy użytkownicy maja najlepsze warunki. Co do prowizji pracujemy nad zmianami systemu aby każdy był zadowolony.


Mam nadzieję, że odpowiedź rozwiązała Pana wątpliwości
W razie pyta?, prosimy o kontakt.


Pozdrawiam
Jacek Dziedzic
HellShare.pl support



Użytkownik VIP

oleg21Trial Uploader

#50 | Dodany: 20 Maj 2012 13:16

sebol05,

i średnio na warezach było 2 x mniej userów niż obecnie.

Informacje

Jeżeli chcesz skomentować artykuł musisz być zarejestrowany na stronie.