EXSite.pl - Portal ze wszystkim Mamy tutaj wszystko

NIE MASZ JESZCZE KONTA? ZAREJESTRUJ SIĘ ZA DARMO!   
Przypomnij hasło X

[HF] Fume FX 2.1 for 3DS Max 2012

Dodał: wikcia123 10 Listopad 2011 17:32


Fume FX 2.1 for 3DS Max 2012

[HF] Fume FX 2.1 for 3DS Max 2012


Features:

- Production proven results demonstrate this technology’s ability to
achieve realistic smoke and fire effects for cutting-edge industry
applications.
- FumeFX supplements the user’s artistic vision with the power of real-world physics for the ultimate in both style and realism.
– A multitude of parameters and FumeFX helpers give users maximum control of the fluid’s behavior and appearance.
- Easy to use, basic effects can be created with just a few clicks.
- Options include the use of powerful AFC and Gradient controls, which are unified through all Sitni Sati products.
- Plug-in design incorporates extensive support for Particle Flow and Thinking Particles.
- Dynamic simulations allow for bi-directional influence between FumeFX and particle systems.
- Advanced scripting via MAXScript is possible with almost every aspect of FumeFX, including access to all simulation data.
- FumeFX is capable of dynamic interaction with other scene objects.
- For those technical artists who want to write their own shaders, a
standalone rendering library is avilable for Windows and Linux, both 32
and 64 bit versions.


[HF] Fume FX 2.1 for 3DS Max 2012
[HF] Fume FX 2.1 for 3DS Max 2012

[HF] Fume FX 2.1 for 3DS Max 2012
Uwaga! Linki nie zakodowane tylko dla zarejestrowanych użytkowników!

Nie masz konta? Zarejestruj się za darmo!
----------------
Links are not encoded only for registered users only! Plese login or register!




Zobacz inne moje newsy na EXSite.pl

Użytkownik VIP

ValdeQUżytkownik

#1 | Dodany: 11 Listopad 2011 10:20

FumeFX rozszerzenie produkcji firmy Sitni Sati, przeznaczone dla aplikacji 3DS Max. Rozszerzenie zaprojektowanie jest specjalnie do tworzenia ultrarealistycznych efektów takich jak ogie? i dym. Program jest w 100% zgodny z 3DS Max i nie wymaga instalowania żadnych zewnętrznych rendererów czy innych wtyczek. Jest kompatybilny z rendererami mental ray, V-ray, FinalRender, jak również standardowym scanline renderer.

Informacje

Jeżeli chcesz skomentować artykuł musisz być zarejestrowany na stronie.