EXSite.pl - Portal ze wszystkim Mamy tutaj wszystko

NIE MASZ JESZCZE KONTA? ZAREJESTRUJ SIĘ ZA DARMO!   
Przypomnij hasło X

Janosik (1973) PL HDTV 1080i

Dodał: dobo28 7 Kwiecień 2012 20:19


Janosik (1973) PL HDTV 1080i

Janosik (1973) PL HDTV 1080i

Janosik (1973) PL HDTV 1080i
Janosik, bohater słowackich i polskich legend, to postać autentyczna. Jerzy Janosik żył w latach 1688-1713, był duchownym, dopóki ojca, biednego górala, nie pobili żandarmi, a matki nie spalono w chacie. Zrzucił wtedy sutannę, zebrał bandę górali i mścił się na zabójcach. Wydał go jeden z towarzyszy za sporą sumę pieniędzy i w 1713 roku zbójnika powieszono za żebro na haku. Filmowy i telewizyjny Janosik (film kinowy i 13-odcinkowy serial realizowano równocześnie) został stworzony z historii, legend, poda? i baśni, a czas akcji przeniesiono na początek XIX wieku. Janosik jest nie tylko zbójnikiem, mszczącym się za krzywdy chłopskie, toczącym walki z murgrabią i jego hajdukami, ale także uczestnikiem narodowych zrywów tej epoki, walczącym z regularnymi wojskami austriackimi. Żandarmi aresztują go w chwili ślubu z Maryną.

----------------------------------------------------------------------
Ogólne
----------------------------------------------------------------------
Źródło : HDTV
Format : MPEG-TS
Rozdzielczość : 1920 x 1080i
Przepływowość ramek : 25.000 fps
Kodek : AC-3
Kanały : 6 kanałów
Język : Polski
Archiwum : RAR + 10% danych naprawczych
----------------------------------------------------------------------


Janosik (1973) PL HDTV 1080i

Odcinki 1 - 13

Uwaga! Linki nie zakodowane tylko dla zarejestrowanych użytkowników!

Nie masz konta? Zarejestruj się za darmo!
----------------
Links are not encoded only for registered users only! Plese login or register!


HASŁO: dobo


Użytkownik VIP

diabollo1972Użytkownik

#2 | Dodany: 19 Marzec 2012 10:31

thx taniec
Użytkownik VIP

samael28Użytkownik

#3 | Dodany: 19 Marzec 2012 10:37

Wielkie dzięki za wstawke, a kiedy będą brakujące odcinki ??
Użytkownik VIP

dobo28VIP

#4 | Dodany: 19 Marzec 2012 10:51

temat mam od dawna ale brakowało mi 3 odcinków ostatnio lecą powtórki więc czekam na brakujące i wstawię całość myślę, że za 2 tygodnie powinno być wszystko.
Użytkownik VIP

artur111bartekUżytkownik

#5 | Dodany: 21 Marzec 2012 20:14

Wielkie THX!
God save the 1080!
Użytkownik VIP

marecki8900Użytkownik

#6 | Dodany: 24 Marzec 2012 01:05

odcinek 2 netload brakuje parta 7, prosze dodaj recourse
Użytkownik VIP

LieutenantUżytkownik

#7 | Dodany: 24 Marzec 2012 06:21

Wow Janosik w full hd.
Chetnie zobacze jak to wyglada.
Dobo28 super ze znow nadajesz ;-)
Wielkie dzieki za netload, tak trzymaj chlopie.
Użytkownik VIP

dobo28VIP

#8 | Dodany: 24 Marzec 2012 08:31

marecki8900, JESTEś PEWIEN! ZASTANÓW SI? ZANIM COś NAPISZESZ!

Nie wszystkie pliki po wejściu w folder są po kolei, a to ze względu, że się źle wgrały za pierwszym razem i zostały dograne jeszcze raz. Folder układa sobie pliki według daty, a nie alfabetycznie jakiekolwiek pretensje to do netload. Kolejną sprawa to po to są 2 hostingi, że jak padnie jakiś link można było sobie pobrać z drugiego, a nie marudzić. Jedyny problem mogą mieć osoby spoza PL bo nie pobiorą z hellshare choć i na to ponoć są sposoby.

Co do użytkownika śmieciarza Michalcz21, usu? wpis bo dostaniesz BANA i twoje konto zostanie usunięte.
Użytkownik VIP

serial_polUżytkownik

#9 | Dodany: 24 Marzec 2012 15:35

piekne dzieki za wstawke, mam vhs i drobna wersje avi ale to tutaj to miod w ustach :)))
jeszcze raz dzieki, piekny obraz z dawnych lat :))
pozdro
Użytkownik VIP

romcio7Użytkownik

#10 | Dodany: 2 Kwiecień 2012 23:16

Z odcinka 10 part 25 jest uszkodzony. Tak informuje Winrar. Nie pomaga naprawa archiwum ani part z drugiego serwera. Można prosić o poprawny?
Użytkownik VIP

krzysztofknUżytkownik

#11 | Dodany: 3 Kwiecień 2012 10:46

ja pobrałem w nocy całość i wszystko jest OK
Użytkownik VIP

betkom1Użytkownik

#12 | Dodany: 3 Kwiecień 2012 21:37

U mnie 10 też w porządku , jeszcze tylko 13 odc.
Użytkownik VIP

dobo28VIP

#13 | Dodany: 9 Kwiecień 2012 08:58

elvis_p, dlatego, że netload wali w pręta będzie jeszcze inny hosting jaki jeszcze nie wiem.
Użytkownik VIP

tomaszek1959113Użytkownik

#14 | Dodany: 11 Kwiecień 2012 20:31

Na Hellshare poproszę serdecznie wink
Użytkownik VIP

tomaszek1959113Użytkownik

#15 | Dodany: 12 Kwiecień 2012 19:24

Bodzio9,serdecznie dziękuję thx Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego
Użytkownik VIP

serial_polUżytkownik

#16 | Dodany: 12 Kwiecień 2012 22:42

mamy komplet, piekne dzieki raz jeszcze... :)
Użytkownik VIP

elvis_pUżytkownik

#17 | Dodany: 13 Kwiecień 2012 04:31

dobo28,

Dodo prosze o jakis server ktury dziala poza Polska, freakshare, rapidshare, netload etc...

Użytkownik VIP

dobo28VIP

#18 | Dodany: 15 Kwiecień 2012 22:09

tomaszek1959113, zainwestuj w lepszy sprzęt bo na obecną chwilę tylko Ty masz problemy!
Użytkownik VIP

dobo28VIP

#19 | Dodany: 16 Kwiecień 2012 19:03

tomaszek1959113, Powiedz który odcinek i w jakim momencie (czas) ucina?
Użytkownik VIP

dobo28VIP

#20 | Dodany: 18 Kwiecień 2012 05:38

tomaszek1959113, mi nic nie ucina (mam całość) czym odtwarzasz?
Polecam program VLC.
Użytkownik VIP

tomaszek1959113Użytkownik

#21 | Dodany: 19 Kwiecień 2012 09:48

Pobrałem jeszcze raz i wszystko jest ok.Dziękuję i piątka ok thx
Użytkownik VIP

artur111bartekUżytkownik

#22 | Dodany: 2 Sierpień 2012 21:26

jak ktoś ma od odcinka 8 -go do 13-go to może upnąć tutaj na jaki chce hosting?
mam premkę na turbo ale nie idzie pobrać od odcinka 8-go do 13-go.
Turbobit pisze ,że nie ma tych plików.
Pisałem też do autora ale bez odpowiedzi.
Z góry dziękuję za up od odcinka 8-g do 13-go.

Informacje

Jeżeli chcesz skomentować artykuł musisz być zarejestrowany na stronie.